Fit
Hujšanje z mlekom
Če mleko pijete za zajtrk, boste brez občutka lakote mirno pričakali čas kosila. Še več, zaradi občutka sitosti boste za kosilo lahko pojedli manj. Tako vsaj zatrjujejo strokovnjaki.
Ste morda na shujševalni dieti? V avstralski študiji, ki so jo objavili v American Journal of Clinical Nutrition, ugotavljajo, da je skodelica mleka, tudi z manj maščobami, dovolj nasitna, da jo zaužijete namesto zajtrka in boste brez lakote pričakali kosilo. Še več, mleko vas bo tako nasitilo, da boste manj kalorij pojedli tudi za kosilo.
Mleko je nasitno
V raziskavi je sodelovalo 34 zdravih moških in žensk s precej odvečnimi kilogrami. Razdelili so jih v dve skupini: prva je za zajtrk zaužila 500 gramov mleka z manj maščobami, druga pa isto količino sadnega soka. V naslednjih štirih urah so prostovoljce prosili, naj ocenijo svoj občutek sitosti. Tistim, ki so bili lačni, so dovolili, da si privoščijo prigrizek. Tisti, ki so za zajtrk popili skodelico mleka, so bili siti dlje časa kot pa tisti, ki so pili sadni sok. In tudi za kosilo so pojedli manj kalorij. V povprečju so pojedli 9 odstotkov ali 50 kalorij manj kot posamezniki v skupini, ki je pila sadni sok.
Zaslužni so proteini
Avtorji raziskave pravijo, da gre vzrok iskati v proteinih: s skodelico mleka vnesemo v telo 16 odstotkov priporočene dnevne količine. Znanstveniki dopuščajo, da je vzrok lahko tudi laktoza ali pa preprosto gostota mleka, ki je zagotovo večja kot pri soku. Zanemarljiv ni niti okus mleka, ki poveča občutek sitosti. Če želite shujšati, izberite nasitna živila, saj boste hujšali veliko bolj uspešno in z manj truda.
Drobne spremembe za velike rezultate
Če kalorično vrednost kosila zmanjšamo le za 50 kalorij, lahko dolgoročno pričakujemo zelo uspešne učinke. Z druge strani je lahko dovolj 100 kalorij več na dan, da boste v enem letu pridobili en kilogram.
Prenesi v
Glasuj
Pošlji sporočilo
Zadnji komentarji
jure_1
to so bli pa res pravi "strokovnjaki"! Tako kot pravi "zazazu" - zajtrk je najbol pomemben tudi če želimo shujšat. Poleg tega je druga skupina pila sadni sok - kar ti na hitro dvigne krvni sladkor in tako hitro tudi pade, kar te naredi zelo lačnega... Pitje samega mleka (brez pravega zajtrka) za zajtrk je edin malo manjša napaka kot pitje samega sadnega soka...
zazazu
a ma glupi ste do amena ej...... a ni zajtrk naaaaaaaaajpomembnejsi obrok v celem dnevu?
a se vi sploh zavedate kaj pisete in kako si novice nasprotujejo? a ste vi tle da nam pomagate al da nas se bolj zmedete?
Preprosti triki za vitkost
Z lubenico in melono –2 kg
Dieta za bikini linijo
Kaj jé in kako telovadi Beyonce



























