"Aprila sem izvedela, da bom letos znova v projektu Štartaj Slovenija in vse od takrat sem delala za ta dan in ga čakala," je v ponedeljek pozno ponoči kar na svojih družbenih omrežjih svoje sledilce nagovorila Aleksandra Lelov, ki je Sloveniji pred dvema letoma predstavila blagovno znamko Yanika, prav v začetku tedna pa je Slovencem predstavila sedem novih domislic v liniji naravnih izdelkov za higieno domačih ljubljenčkov, tokrat tudi za mačke. "Hvala vsem za spodbudne besede, ki ste mi jih namenili, danes pomenijo še toliko več, ker sem začela dan katastrofalno. Najprej novica o ponovni epidemiji, končala pa sem ga s kaznijo za parkiranje," je priznala, a dodala, da bi lahko bilo še slabše. Vse pa ni bilo zaman, saj je priznala, da je prav zaradi dogodkov, ki smo jim priča zadnje dni, sprejela novo, pomembno odločitev, s katero je želela navdihniti tudi druge.
"Zadala sem si, da se ne bom več ubadala s stvarmi, na katere nimam vpliva, kot so epidemija, policijska ura … Zdaj se ubadam samo še s tistim, na kar lahko vplivam, kajti le s svojimi dejanji lahko nekaj spremenim," je svoje močno sporočilo delila s svetom in poudarila, kako je zdaj pomembno, da podpiramo lokalne proizvajalce. Pa ne le kolege podjetnike, kot je priznala Aleksandra, temveč tudi vse ostale, npr. male kavarne, lokale. "Pazite, kam boste dali svoj denar, nekomu, ki deluje lokalno, bo najbrž tisti evro ali pa samo 50 centov pomenilo veliko več kot komu drugemu," je dodala in ob tem povedala, da tega ne govori zato, ker želi vplivati na ljudi, da podprejo njo. "Seveda sem in bom zelo hvaležna, če boste to storili, svojemu ljubljenčku boste s tem privoščili nekaj dobrega, ampak ne, tudi jaz bom vsak dan nekoga podprla, ker bomo le skupaj to prebrodili. Vidite, da se nima smisla zanašati na nekoga drugega," je še povedala mlada Ljubljančanka.
Kot nam je zaupala v pogovoru za našo spletno stran, se je ideja za nove izdelke rodila že med 3. sezono, v kateri je prvič sodelovala: "Takrat sem sama opravila rekordno število promocij in pridno beležila odzive kupcev; kaj je tisto, kar še pogrešajo pri negi kosmatincev, kaj potrebujejo in katere so tiste najpogostejše težave, ki jih želijo odpraviti." Aleksandra si je v minulih letih nabrala precej izkušenj in znanja, zato jo vprašamo še, kaj si želi, da bi vedela na začetku svoje poslovne poti oz. kaj zdaj sporoča vsem mladim podjetnikom. "Obdajte se z ljudmi, ki so boljši od vas. Ne primerjajte se z drugimi, verjemite in zaupajte sebi," zdaj svetuje drugim.
Čeprav se ukrepi v državi zaradi epidemije koronavirusa res hitro spreminjajo, je pred Aleksandro še vseeno nekaj pestrih tednov, saj je s ponovnim vstopom v projekt Štartaj Slovenija, kjer letos sodelujejo že uveljavljeni obrazi, zdaj predstavila kar sedem novosti, prav tako pa ponuja še tiste prejšnje. Ob tem se širi tudi zunaj področja živalske kozmetike: "Zdaj se pod mojo blagovno znamko ne skriva več le pasja kozmetika, temveč sodelujem tudi z drugimi, ki ustvarjajo pod njo. Tako imamo zdaj npr. tudi svojo linijo pasjih priboljškov in pa linijo pasjih oblačil."
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV