Ko nekdo pogleda tvoj Instagram profil, lahko hitro opazi, da to delaš z veseljem. Kako pomembno se ti zdi, da imamo službo oziroma se ukvarjamo z nečim, kar nas tudi veseli?
Najlepša hvala! Instagram je zame prostor, kjer lahko delim delček svojega življenja, istočasno pa izražam svojo kreativnost, tako da mi veliko pomeni, ko tudi drugi uživajo v vsebini. Kar pa se tiče službe – mislim, da se veliko ljudi zadovolji s tem, da delajo nekaj, česar v resnici sploh ne marajo. Vem, da so okoliščine različne, ampak jaz bi vsakemu svetovala, naj vztraja v svojih hobijih, zanimanjih in iz tega poskusi ustvariti službo zase. Če imaš službo, ki te izpopolnjuje, si bolj srečen, produktiven in nenazadnje dober v njej. V službi preživimo dober del svojega življenja. Dajmo iz tega narediti največ.
Kdaj si vedela, da je ličenje tvoja strast in da se želiš s tem ukvarjati tudi profesionalno? Kaj te pri tem delu še posebej veseli?
Z ličenjem sem se začela ukvarjati ljubiteljsko, v srednji šoli. Ličenje je bila od nekdaj moja strast in spomnim se, da sem že zelo hitro – precej pred mojimi vrstnicami – poznala vse mejkap znamke in bila obsedena s tujimi blogerji s področja kozmetike. Niti v najbolj norih sanjah si nisem predstavljala, da bi lahko ličenje postal moj poklic. Zdelo se mi je nedosegljivo in preveč lepo, da bi bilo lahko res. Očitno pa se je moja vztrajnost z leti poznala, saj sem dobivala vedno večjo prepoznavnost, dekleta so me priporočala svojim prijateljicam in na koncu nisem ličila več samo sošolk, ampak še vse njihove prijateljice in sorodnice. Precej hitro sem napredovala in tako odprla podjetje ter začela iskati studio. Za to sem še danes hvaležna. Pri vsem tem pa me še danes najbolj veseli nasmeh na obrazih strank, ko jih naličim in tega, da se z veseljem vračajo. To, da jih lahko za nekaj ur preobrazim v še bolj samozavestno različico samih sebe, mi daje zagon tudi v najbolj napornih dneh, ko me bolijo noge ali hrbet. Vsaj vem, da je z dobrim razlogom. (smeh)
Ker je ob koncu dneva, pa naj se nekaterim to še vedno zdi čudno, ustvarjanje profila tvoja služba. In verjetno ni tako enostavna, kot se marsikomu zdi. Ne gre samo za objavljanje fotografij in selfijev.
Res je! Se mi zdi, da med večino še vedno vlada prepričanje, da influencerji ne delamo nič. Ali pa da nam denar, izdelki, padajo z neba. Vem, da marsikomu ne bom mogla spremeniti prepričanja in tudi tako je prav. Ampak glede na to, da opravljam različne tipe služb (ličim, imam svojo spletno trgovino in seveda še objave na Instagramu), lahko vse tipe dela med samo primerjam. In če sem čisto iskrena, je delo na družbenih omrežjih najtežje. Ne toliko fizično, ampak bolj v smeri konstantne kreativnosti, neštetih slikanj, iskanj lokacij, iskanja nekoga, da te bo posnel ali poslikal in še bi lahko naštevala. Pri ličenju natančno vem, kdaj bom začela in kdaj bom končala z delom, pri ustvarjanju vsebin za Instagram, pa se zdi, da je to neskončna služba, ki traja od jutra do večera.
Jaz vedno rečem – če bi bilo tako enostavno, bi vsi ti počeli. Pa ne. Z razlogom. Ker ni dovolj, da samo objavljaš, moraš biti tudi dober, zanimiv, drugačen – to pa več ni najlažje. Jaz se s tem ukvarjam, ker obožujem občutek, ko se morem česa novega spomniti, narediti kako zanimivo sliko in se povezati s sledilci. Zagotovo pa to ni za vsakega. Vsaka služba je drugačna in kar je nekomu lahko, bo drugemu težko in obratno. Odvisno od tega, kak tip človeka si. Prav je, da smo različni.
Kako ti uspeva balansirati med delom in zasebnim življenjem? To dvoje se namreč močno prepleta, ko gre za delo lifestyle influencerja. Obenem pa to ni delavnik od osmih do štirih.
Velikokrat mi na žalost ne uspe. Tako da si morem kak dan vzeti res čisto stran od telefona in družbenih omrežij, ker vseeno ne želim, da bi bilo moje življenje v celoti vezano na splet. Sploh zdaj, ko imam Elo in so se mi prioritete malo spremenile.
Beseda 'influencer' ima pogosto negativen prizvok in nekateri se zelo otepajo tega naziva. Kako ti gledaš nanj? Ga sprejemaš z odprtimi rokami?
Imam mešane občutke. Zavedam se, da smo vsi neke vrste influencerji, ker prav vsak vpliva na nekoga. Ker imamo večje število ljudi, ki nas spremljajo, je ta krog res malo večji, ampak nismo nič drugačni od soseda, ki ti je povedal, da je zelo zadovoljen z novo kosilnico in si si zato tudi ti kupil enako. Beseda kot taka ni negativna, so ji pa pripisali negativen prizvok tisti, ki se jim ta poklic ne zdi poklic in jo uporabljajo negativno. Jaz se je ne otepam, niti pa sama sebe ne imenujem za influencerko. Raje rečem, da se ukvarjam z družbenimi omrežji, karkoli že to pomeni. (smeh)
Čutiš odgovornost, ker se po tebi zgledujejo številna mlada dekleta, ki si jim vzor? Kakšno sporočilo jim želiš poslati?
Absolutno! Ker sem se tudi sama v mladih letih zgledovala po številnih blogerkah, se lahko postavim v njihovo kožo in vidim stvari iz obeh perspektiv. Moje glavno sporočilo bi bilo, da naj sledijo svojim sanjam. Pa tudi, da naj se zavedajo, da socialna omrežja niso realno življenje. So delček realnega življenja, ki ga nekdo želi deliti, hkrati pa je za to osebo še mnogo več. Zato naj se ne primerjajo z nikomer drugim, kot same s sabo. Pa tudi, naj se veliko zabavajo! Življenje je že tako preveč resno, naj si ga vzamejo bolj sproščeno in ne preveč »odraslo«.
Zadnje leto smo zaradi okoliščin bolj prisegale na naraven videz, bodo iz tega izhajali tudi trendi za mejkap za jesen?
Jaz že sama po strankah, ki sem jih imela letos vidim, da vse bolj prisegajo na nežen mejkap. Poudarjene oči, ampak v naravah tonih. Maskara ali nežnejše trepalnice. Spet je postalo popularno rdečilo. Včasih smo po lepotnih trendih iz ličenja gledali na modne obrvi ali v revije, zdaj pa trende določajo Kardashiani. Oni so še en dokaz več, da so socialna omrežja postala izjemno vplivna.
Največ poudarka namenjamo očem, ki so se zaradi maske znašle v središču pozornosti ... Kakšne barve senčk bodo najbolj priljubljene?
Ne glede na to, da vsako sezono pride kaka barva v ospredje in se jo opisuje kot zadnji modni trend (naj bo to gorčično rumena, vojaško zelena, rdeča ...), se v resnici ženske največ odločajo za vse odtenke rjave, zlate, vse ostalo pa pride na vrsto morda za kake posebne priložnosti. Jaz menim, da trenutno resnično velja manj je več. Že lepo namazane trepalnice in malo osvetljevalca bo to jesen čisto dovolj za svež jesenski mejkap.
Smo zaradi tega po tvojih izkušnjah v zadnjem letu začele več pozornosti posvečati tudi sami negi kože?
Zagotovo! Mene to prav veseli, ker sem prej opažala, da so ženske uporabljale po večini vlažilne kreme, vse ostalo pa je pogosto že zaostajalo. Zdaj se velikokrat pogovarjam s strankami in vse uporabljajo tonike, micelarne vodice, pilinge, maske za obraz ... Če nas je situacija z virusom naučila nekaj pozitivnega, je to skrb za kožo. Meni to precej olajša delo v salonu, saj je svežo in negovano kožo veliko lažje in lepše ličiti, pa tudi rezultat je boljši in posledično stranke še bolj vesele.
Kaj je pravzaprav osnova dobrega ličenja?
Dober okus. Da veš, kdaj se je treba ustaviti. Rekla bi tudi dobri izdelki, s tem pa ne mislim dragi. Tudi med ugodnejšimi znamkami se najde ogromno izdelkov, ki jih jaz z veseljem vključim v svoj profesionalni mejkap kovček. In še tretja stvar – natančnost. Če so stvari lepo in natančno narejene, je lahko mejkap zelo enostaven, pa bo izgledal noro lepo.
Nam lahko zaupaš še kakšen splošen lepotni trik?
Ko ste čisto na koncu ličenja, nanesite čisto malo rdečila, ki ste ga dali na lička, še na nos, na veke in na čelo. S tem se bo mejkap lepo povezal, ve pa boste zažarele in nihče ne bo niti vedel, zakaj.
Veliko nasvetov in trendov ličenja danes pride z Instagrama. Se moramo naučiti bolj ločiti med tem, kaj je uporabno samo za družbena omrežja in kaj tudi za vsakdan?
Na Instagramu bomo zelo zelo redko našli sliko mejkapa, ki ni do potankosti urejena. Skoraj nikoli ne prikazujejo resnične kože, barve so poudarjene, gubice izbrisane, mozoljčki odstranjeni... Sicer je lepo videti, ni pa za pričakovati enakega mejkapa v živo. Resnična koža ima teksturo, porice, znamenja ... To je skoraj nemogoče skriti, tudi z najboljšim pudrom. Tako da naj nam bodo družbena omrežja za inspiracijo, ne pa tudi merilo popolnega mejkapa.
Kdaj se sama počutiš najbolj lepo in samozavestno?
Ko imam lepo kožo, malo zdravega tena in sveže oprane lase.
Kaj so te o skrbi zase naučile ženske, ki ti veliko pomenijo? O tem, da moraš sebe postaviti na prvo mesto ... Kakšne ženske so tvoje vzornice?
Vse ženske v moji družini so po navadi na prvo mesto postavljale druge, kar je sicer lepo, ampak zdaj, ko so starejše, so mi predale to, da ne smeš kljub vsemu nikoli pozabiti nase. Nasploh so mi vzornice močne in samozavestne ženske, ki se imajo rade in cenijo tudi svoje »nepravilnosti«. Zdi se mi, da takšne ženske žarijo in izstopajo, tudi če so nenaličene in v trenerki. Naj se sliši, kot kliše, ampak res mislim, da lepota izhaja iz notranjosti.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV