Uroš in Valentina Kavčič nista zgolj poročen par, ampak sta še veliko več: podjetnika, sodelavca, zaupnika. Medtem ko se številni zjutraj poslovijo od svojega partnerja in odidejo na svoje delo – ali pa v času koronakrize, ko marsikdo dela od doma, vsaj v drugo sobo – onadva vse poslovne odločitve sprejemata skupaj. Že pred leti sta namreč Slovence navdušila za odlične namaze iz sadja in mleka, zdaj pa sta svojo ponudbo še oplemenitila in predstavila sadne namaze z veliko vsebnostjo pravega slovenskega sadja. Kot sta pred dnevi zaupala v oddaji Svet, nista zgolj poročen par, temveč tudi sodelavca, ki svojega dela ne odmislita nikdar: "24 ur na dan v ozadju premišljuješ, tudi na dopust ne greš brez skrbi, delo vzameš s sabo. Uživava v svojem delu, na koncu se obrestuje, a vendarle ni vse marmelada, ki jo vidimo v kozarčku. V ozadju je ogromno dela." Z njima pa smo klepetali tudi mi in zaupala sta nam, da se kljub trdemu delu ne bi odločila za nič drugega. "Druge poti kot podjetništvo ne poznava," zatrdita.
Kljub vsemu nista zgolj podjetnika, ki smo ju spoznali v projektu Štartaj Slovenija. Kaj bi v svojem zasebnem življenju izpostavila, da se je najbolj spremenilo, popravilo, izboljšalo?
Podjetništvo in zasebno življenje gresta z roko v roki, saj je podjetje tvoj otrok in je povsod s teboj. Tako na dopustu, na kavču, postelji ... Skratka, to postane način življenja!
Življenje se nam je v zadnjih mesecih sicer pošteno obrnilo na glavo. Kako sta vidva dojela novo realnost in kako sta se z njo soočila?
Življenje je vedno nepredvidljivo in vedno se moraš znati hitro prilagajati!
Kako pa sta si krajšala čas v obdobju karantene?
Delo je pri nas potekalo normalno, saj sektor hrane ni čutil takšnih posledic, kot npr. gostinstvo, turizem ... V prvem tednu epidemije je bilo zaznati nihanje, nato pa se je vse nekako stabiliziralo. Če je bila prej prodaja v večjih nakupovalnih centrih največja, se je v času epidemije trend obrnil in se je več prodalo v manjših lokalnih trgovinah. Res pa je, da sva opravila vse delo in imela čas zase ter za družino, česar nama sicer primanjkuje, tako da se včasih sprašujeva, kaj delava narobe (smeh).
Časi so še vedno zelo negotovi. Kaj vaju zdaj najbolj navdaja z upanjem?
Vsaka kriza ima svoje prednosti in slabosti, treba je poiskati svojo pot! Predvsem si želiva, da bi kupci spoznali, kako pomembna je samooskrba na vseh področjih, ter bolj zaupali slovenskim dobaviteljem oz. bi postali pravi patrioti, kot so to npr. Avstrijci, po katerih se večkrat zgledujemo.
Kaj bo po vajinem mnenju največja lekcija, ki jo bomo potegnili iz dogodkov minulih mesecev?
Sami si želimo, da bi se ljudje bolj zavedali, da je družba celota in samo kot taka lahko funkcionira. Nobeni ukrepi ne bi bili potrebni, če bi se ljudje vedli odgovorno drug do drugega, a se tega žal ne znamo in tu bi se morali največ naučiti!
Kako se je sicer rodila ideja za nove izdelke? Vaju zdaj pogosteje z idejo za rokav pocukajo drugi?
Ideja je prišla iz samega povpraševanja kupcev po takih izdelkih, spremljanja trendov v prehranski industriji ... Tako je nastal izdelek, ki je dejansko zapakirano sadje v kozarčku.
Pred zakoncema pa je zelo pestra jesen, saj sta po dveh letih ponovno vstopila v projekt Štartaj Slovenija, Sloveniji pa tokrat predstavila štiri sadne namaze; dva iz 99-odstotnega sadja, z okusom jagode oz. maline, in dva iz 90-odstotnega sadja, z okusom breskve oz. gozdne borovnice. Četudi širita tako svojo ponudbo kot tudi proizvodnjo, pa ostajata pri ideji, da je za slovenske potrošnike dovolj dobro le kakovostno in na soncu dozorjeno sadje, ki ga vzgajata v sončni Vipavski dolini, od česar ne odstopata.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV