Veselega decembra si marsikdo ne more predstavljati brez številnih zabav, obiskov okrašenih mest, druženj s prijatelji in bogato obložene mize, a vse kaže na to, da bo letošnje leto vendarle povsem drugačno. Prav zato je še toliko pomembnejše, da uživamo v tistem, v čemer zdaj lahko, zato si praznične dni in druženja z najbližjimi posladkajte s suflejem. A ne katerimkoli, temveč tistim, ki je plod odlične zamisli in ljubezni zakoncev Mis, ki smo ju spoznali že lani v projektu Štartaj Slovenija. Čeprav sufle od nekdaj velja za sladico, ki si jo privoščimo le ob posebnih priložnostih, sta prav Špela in Andrej Mis poskrbela, da bodo letošnji prazniki vsaj malo lepši; pa ne le s čokoladnim suflejem, nad katerim smo se navdušili že lani, poskrbela sta tudi za LCHF različico brez dodanega sladkorja, zdaj pa v svet pošiljata še sufle z okusom lešnika, ki mu zdaj spreminjata ime. Soulflé, kar se zdi več kot primerno, saj je res prava hrana za dušo. Ob tem sta svojim izdelkom spremenila tudi podobo, ki vam bo v trgovini zagotovo zbudila zanimanje.
S Špelo in Andrejem smo klepetali po še enem pestrem tednu, kjer sta poleg vseh skrbi za podjetje, svoj lokal in novosti, ki jih pripravljata, skrbno bdela tudi nad svojima otrokoma, ki prav tako te dni ostajata doma, a sta nam zaupala, da sta se v novi realnosti znašla. Še več, medtem ko marsikdo zapira svoje podjetje ali krči ponudbo, sta zakonca Mis svojo ponudbo oplemenitila. 'Verjameva, da greš lahko v življenju le naprej ali nazaj, na mestu ne moreš obstati in midva sva se odločila, da greva naprej, ker imava še veliko za pokazati. Štartaj Slovenija nama je pokazal, da sva izdelala produkt, ki ima res veliko potenciala in zato sva ga želela še nadgrajevati. Prvi val epidemije nama je dal še več časa za razmišljanje, tudi iz nove situacije želiva potegniti najboljše. Tako tudi najin lokal dela,' ponosno povesta Misova, ki jima največ pomeni, da so ljudje sprejeli: 'Kot partnerja, ki sta to zasebno in poslovno. Najina zgodba se je očitno dotaknila številnih, dobila sva ogromno odzivov in ogromno nama pomeni, da nama ljudje zaupajo in da dihajo z nama. To se zgodi, ko ljudje vidijo, da ne igraš,' je prepričan Andrej.
Po svojem prvem sufleju z 72 % čokolade, ki se je med slovenskimi kupci izkazal za pravi hit, sta presenetila z LCHF verzijo izdelka, ki sta ga zasnovala prav zaradi povpraševanja kupcev, najpomembnejše pa je to, da je ta Soulflé povsem brez sladkorja. 'Opazila sva, da naju vsak deseti vpraša, če imava tudi takšno različico sufleja,' povesta in dodata, da sta ga v svojem lokalu ponujala že prej, nato pa sta se odločila, da ga pošljeta še na trgovske police. Zdaj na police prihaja še Soulflé z okusom lešnika, ki s seboj prinaša tudi okus jeseni in zime, novo ime pa bo zakoncema pomagalo prodreti tudi v tujino. 'Z imenom Moj sufle sva predstavljala točno to, kar sva takrat imela: najin sufle. Nisva si mislila, da ima takšen potencial, kot se je izkazalo. Novo ime je zagotovo bolj globalno, prav tako pa se ne želiva ustavili le pri suflejih, temveč ponuditi še kaj drugega, povsem drugačnega.' Vsi, ki si radi privoščite božansko sladico, ki jo zgolj za 15 minut postavite v pečico, boste navdušeni nad novico, da zakonca Mis pripravljata tudi vegansko različico Soulfléja, prav tako pa se pred poletnimi meseci že spogledujeta z okusom bele čokolade in kokosa. Trenutna novost, lešnikov sufle, ki vsebuje sezonske pražene lešnike, je Špelin najljubši, Andrej pa priznava, da je to odvisno od počutja in trenutka. 'Pomembno nama je to, da je tisto, kar ponudiva kupcem, všeč tudi nama, da zadovoljuje najine standarde,' še povesta zakonca, ki priznavata, da se njuno zasebno in poslovno življenje ves čas prepleta. 'Ne moreš nehati kar razmišljati o tem in ko dobiš idejo, lahko kadarkoli začneš govoriti o tem. Midva praviva, da sva 24 ur na sestanku,' se pošali Andrej.
Pred vrati pa je veseli december, ki bo letos zagotovo drugačen, a morebiti je prav zato še toliko pomembnejše, da v teh dneh in večerih sebe in svoje najbližje pocrkljate s Soulfléjem. 'Več je razlogov. Prvi je še vseeno ta, da naju ljudje podprejo, ker sva še vedno 'mičkeno' podjetje in zagotovo takšno podporo ljudi ceniva bolj in sva zanjo bolj hvaležna kot pa neka korporacija. Brez njih ni naju in hočeva, da vedo, da nama ni vseeno in da nama njuna podpora ni samoumevna. Sicer pa je čokolada vedno aktualna in eno najbolj prodajanih živil na svetu. Božična večerja najbrž ne bi mogla imeti boljše sladice kot Soulflé. Zato je prav, da ga imate decembra v skrinji. Kdaj, če ne zdaj,' se še vpraša Andrej, ki se lahko pohvali z rekordom, da jih je naenkrat pojedel kar šest. Soulfléje lahko sicer postrežete samostojno ali pa se igrate z okusi, medtem pa zakonca Mis prisegata na dodan okus jagodičevja in kepice vanilijevega sladoleda, morda pa lahko dodate še smetano.
Sponzorirana objava