oglaševanje

To je ženska, ki je ukrotila Hugha Granta
Hugh Grant in Anna Elisabet Eberstein imata zelo nenavadno ljubezensko zgodbo. Njun začetek je bizaren, nato pa se je zapeljivec čez noč spremenil.

Kako je Georgina Rodriguez od varuške z minimalcem postala milijonarka
Kdo je 27-letna Argentinka, ki je osvojila srce enega najslavnejših nogometašev na svetu? Gre za vprašanje, ki si ga te dni, ko sta Georgina Rodriguez in Cristiano Ronaldo oznanila, da ponovno pričakujeta, verjetno zastavlja marsikdo. Kako je Georgina, ki je nekoč delala kot varuška z minimalno plačo, postala milijonarka, Ronaldova zaveznica in resničnostna zvezdnica?

Kako polo majice postanejo vaše najboljše promocijsko orodje
Vemo, da se vsako podjetje trudi pridobiti in obdržati svoje zveste stranke. Eden od najučinkovitejših načinov, kako podjetja dosegajo ta cilj, so poslovna darila. V tem članku vam bomo podrobno predstavili kako poslovna darila, zlasti, kako promocijske polo majice vplivajo na zvestobo strank in tako krepijo blagovno znamko podjetja.

Hči slavnega glasbenika se je poročila, to vlogo pa je odigral ponosni očka
Pred kratkim se je poročila hčerka enega izmed najslavnejših reperjev vseh časov, slovesnost pa je potekala v Michiganu.

Tajka Selan, Cosmedoc: To je 'must have' izdelek 365 dni v letu!
Priljubljena vplivnica Tajka Selan, ki jo večina njenih sledilcev na družbenem omrežju Instagram pozna kot Cosmedoc, se je v nego kože zaljubila že v najstniških letih, zanimanje zanjo pa je z leti le še raslo. Tako je danes Tajka ena tistih, na katero se z vprašanji o koži obračajo številne pripadnice ženskega spola. "Tema, ki vedno prejme veliko pozornosti, so akne. Akne so bolezen, s katero se sreča kar 90 odstotkov žensk v svojem življenju," pravi in doda, da so v današnjem času največja težava nerealna pričakovanja, ki nam jih vzbuja samo oglaševanje kozmetičnih izdelkov. "Žal kozmetični izdelki niso čarobna palčka, ki bo izbrisala gube ali pa iz danes na jutri pozdravila akne."

Kraljica nagradila podjetje s seks pripomočki
Britanska kraljica Elizabeta II. ni zadolžena zgolj za podeljevanje nazivov osebam, ki so na tak ali drugačen način pripomogle k ugledu Velike Britanije v svetu, temveč je pozorna tudi na gospodarstvo. Tako je letošnjo nagrado za najboljše podjetje, ki ga kraljica podarja vsako leto, prejelo podjetje, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo seksualnih pripomočkov.

Otok ljubezni: stroga pravila, ki jih gledalci ne poznajo
Čeprav se morda zdi, da se tekmovalci v šovu Otok ljubezni, ki ga lahko spremljate na VOYO, v svoji luksuzni vili neskončno zabavajo in jim po glavi rojijo le ljubezen in osvajalske taktike, temu zagotovo ni tako. Skozi leta ustvarjanja šova so pretekli tekmovalci razkrili številna stroga pravila, ki se skrivajo v pogodbah, ki jih morajo podpisati, preden vstopijo v šov.

Izkoristili so priljubljenost Tine Maze!
V okviru letošnjega mednarodnega filmskega festivala Berlinale 2014 bo v Berlinu, v Sony Centru in na trgu Potsdamer Platz, potekalo oglaševanje Slovenije s Tino Maze. Od 6. do 16. februarja se bo na zunanjih ekranih za obiskovalce festivala in tega dela Berlina dnevno zvrstilo po 20 oglasov Slovenije.

Ko nam 'zlezejo' v možgane
Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere blagovne znamke bolj uspešne kot druge in kako se pravzaprav odločamo za nakup izdelka določene znamke? Skrivnost je v nevromarketingu, najnovejši obliki marketinga, ki združuje nevrologijo, psihologijo in ekonomijo. Gre za raziskovanje odzivanja možganov na oglaševanje. Če nam tržniki namreč določen izdelek znajo predstaviti tako, da nam ta 'zleze' v možgane in ga ti registrirajo kot nekaj odličnega, bomo temu izdelku vedno ostali zvesti, ne glede na ceno, kakovost in druge karakteristike.

Disney omejil oglaševanje hitre prehrane
Medijska korporacija Walt Disney je sporočila, da bo leta 2015 omejila oglaševanje hitre prehrane v medijskih vsebinah za otroke. Na odločitev korporacije se je že odzvala prva dama ZDA Michelle Obama, zagovornica zdravega prehranjevanja, in izrazila prepričanje, da bo odločitev pomembno spremenila pravila igre na tem področju.

Moški in kozmetika
Moška nečimernost ni prav nič manjša od ženske. Jud Lowe je posnel odlično reklamo za znano kozmetično hišo in ni edini, ki je svoje telo izpostavil za oglaševanje moške kozmetike.