resonanca

Ko nam 'zlezejo' v možgane
Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere blagovne znamke bolj uspešne kot druge in kako se pravzaprav odločamo za nakup izdelka določene znamke? Skrivnost je v nevromarketingu, najnovejši obliki marketinga, ki združuje nevrologijo, psihologijo in ekonomijo. Gre za raziskovanje odzivanja možganov na oglaševanje. Če nam tržniki namreč določen izdelek znajo predstaviti tako, da nam ta 'zleze' v možgane in ga ti registrirajo kot nekaj odličnega, bomo temu izdelku vedno ostali zvesti, ne glede na ceno, kakovost in druge karakteristike.

Paralizirana ženska igra klavir z močjo misli
Pianist zaigra zaporedje tonov, ženska jih kot odmev ponovi na računalniškem glasbenem sistemu in nato na posnetek v ozadju odigra imrpovizirano melodijo. Vse skupaj se morda ne sliši nič posebnega, če ne bi bila ženska paralizirana, delno lahko premika le obraz in glavo, glasbo pa ustvarja s svojimi mislimi.

Pozor! To bi morala vedeti vsaka ženska
Rak dojk je najpogostejši rak pri ženskah, saj za njim v Sloveniji zboli več kot 1100 žensk letno. Na žalost jih še vedno skoraj 400 umre. Za rakom dojk dnevno zbolijo tri ženske, ena umre.