Zadovoljna.si

resonanca

Svet na Kanalu A 19. 11. 2013 13.07

Ko nam 'zlezejo' v možgane

Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere blagovne znamke bolj uspešne kot druge in kako se pravzaprav odločamo za nakup izdelka določene znamke? Skrivnost je v nevromarketingu, najnovejši obliki marketinga, ki združuje nevrologijo, psihologijo in ekonomijo. Gre za raziskovanje odzivanja možganov na oglaševanje. Če nam tržniki namreč določen izdelek znajo predstaviti tako, da nam ta 'zleze' v možgane in ga ti registrirajo kot nekaj odličnega, bomo temu izdelku vedno ostali zvesti, ne glede na ceno, kakovost in druge karakteristike.

Novice 29. 03. 2011 07.18

Paralizirana ženska igra klavir z močjo misli

Pianist zaigra zaporedje tonov, ženska jih kot odmev ponovi na računalniškem glasbenem sistemu in nato na posnetek v ozadju odigra imrpovizirano melodijo. Vse skupaj se morda ne sliši nič posebnega, če ne bi bila ženska paralizirana, delno lahko premika le obraz in glavo, glasbo pa ustvarja s svojimi mislimi.

Novice 21. 06. 2009 19.01

Pozor! To bi morala vedeti vsaka ženska

Rak dojk je najpogostejši rak pri ženskah, saj za njim v Sloveniji zboli več kot 1100 žensk letno. Na žalost jih še vedno skoraj 400 umre. Za rakom dojk dnevno zbolijo tri ženske, ena umre.

ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 850