'Meghan učinek' je zavzel svet. Ženske so zadnja tri leta posnemale njen modni stil, sledile njenim lepotnim nasvetom in si na vsak način želele izgledati kot ona. Zaradi tega so imeli veliko več dela tudi lepotni kirurgi, ki kar naenkrat začeli sprejemati ženske stranke, ki so si želele obliko nosu, kot jo ima Meghan Markle. 'Meghan učinek' pa je povzročil tudi to, da se je cambriška vojvodinja Kate Middleton za nekaj časa znašla v njeni senci.
Kar pa se je sedaj spremenilo. Odkar sta Meghan in Harry oznanila, da zapuščata britanski kraljevi dvor in se selita v Kanado, dom pa naj bi kupovala tudi v Los Angelesu, je pozornost medijev in javnosti spet padla na Kate in princa Williama. In tako je cambriška vojovodinja po treh letih ponovno postala največja modna 'influencerka' kraljeve družine, poroča Harper's Bazaar.
Analiza, ki jo je opravila spletna trgovina LovetheSales je pokazala, da so stajlingi, ki jih je Kate nosila v preteklih mesecih, povzročili 159 % rast povpraševanja na spletu za podobnimi modnimi kosi. Po drugi strani pa je Meghan letos s svojimi stajlingi povzročila le 38 % rasti povpraševanja po podobnih oblačilih. In zaradi tega je Meghan, ki je od leta 2017 veljala za največjo modno 'influencerko' na kraljevem dvoru, izgubila laskavi naziv in pristala na drugem mestu, medtem ko je prvo mesto ponovno pripadlo Kate.
Modni strokovnjaki menijo, da je za to kriv slavni 'Megxit' ter dejstvo, da je Kate v zadnjih mesecih naredila velik modni preobrat, ki ni ostal neopažen.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV