Zahvaljujoč inovativnim formulam in ezoteričnim sestavinam, je korejska kozmetika v zadnjih letih postala absolutni lepotni hit. Visoka učinkovitost in celovit pristop, prav tako pa tudi privlačna in domiselna embalaža sta glavna razloga, zakaj ženske, pa tudi vse več moških, namesto dobro znanih zahodnjaških blagovnih znamk raje izberejo korejske, prednost pa je vsekakor tudi ta, da nudijo vrhunske sestavine po sprejemljivih drogerijskih cenah in so torej dostopne širšemu krogu potencialnih uporabnic in uporabnikov.
Korejski lepotni trend navdušil ženske po celem svetu
Korejci so izumili BB, CC, DD in EE kreme
Večnamenski, inovativni proizvodi so narejeni po orientalskih recepturah, v katerih uporabljajo za nas eksotične sestavine, kot so čajni listi, oslovsko mleko, ekstrakta polževe sline in morskega konjička, prav tako pa je velika pozornost namenjena tudi pakiranju: korejski lepotni in negovalni izdelki se lahko pohvalijo s privlačnim dizajnom. Vse to so vsekakor zelo pomembni razlogi za priljubljenost korejske kozmetike na evropskih trgih.
Južna Koreja – fenomen kozmetične industrije
K-Beauty je naziv pristopa h korejski lepoti, negi ter proizvodom za nego kože – in ne imenujejo ga brez razloga sveti gral lepote. Tehnologije, ki jih uporabljajo v korejski kozmetični industriji, so najbolj inovativne na svetu in vključujejo edinstvene načine predelave rastlinskih izvlečkov ter zahtevno nanotehnologijo. Korejske kozmetične znamke potrebujejo le štiri mesece, da trgu ponudijo nov izdelek, zato ne čudi, da na leto proizvedejo na stotine novih proizvodov, ki osvajajo s svojo učinkovitostjo in inovativnostjo.
Večina teh proizvodov ne dočaka prvega rojstnega dneva, ker jih do takrat že zamenjajo novi, učinkovitejši in še bolj privlačni proizvodi. Korejska kozmetična industrija je zahvaljujoč vlaganjem v raziskovanje in razvoj novih proizvodov danes po besedah strokovnjakov vsaj sedem let pred preostalim svetom, zato ne čudi podatek, da svetovni kozmetični velikani navdih vse bolj iščejo prav pri njih.
Vrednost izvoza kozmetičnih izdelkov Južne Koreje se danes ocenjuje na 2,59 milijarde dolarjev (2,1 milijarde evrov), kar je kar 44 odstotkov več kot leta 2014. Priložnost v svetu korejske lepotne in negovalne industrije so prepoznali tudi veliki svetovni vlagatelji, zato so se investicijski skladi in multinacionalna podjetja že lani lotili nakupovanja korejskih kozmetičnih podjetij.
Zakaj je Koreja postala takšen fenomen v kozmetični industriji? Prvotno gre razlog iskati v precej drugačnem estetskem pristopu za razliko od Zahoda. 'Kardashian beauty trend', na primer, je diametralno nasprotje korejskim lepotnim standardom. K-Beauty pristop se namreč osredotoča na naravni videz, na globinsko olepševanje kože, ne na njeno prekirvanje in skrivanje pod večplastnimi nanosi pudra in šminke. Zdrava, navlažena koža brez hiperpigmentacije, tako imenovani 'zbudila sem se taka' ('woke up like this') trend ter svež otroški oziroma 'baby face' videz, so rezultati korejskih proizvodov za nego obraza in kože.
Nega kože, ki jo pozajo pod imenom K-Beauty, se ponaša s celovitim pristopom do nege obraza. V Koreji so prepričani, da je čas, ki ga ženske porabijo za nego kože, čas, ki ga posvetijo sebi, svojemu negovanemu in zdravemu videzu ter ohranjanju mladosti. Korejske izdelke za nego kože odlikuje inovativna in hitro delujoča formula, ki kožo preoblikuje od znoraj navzven, zagotovo pa vsi izdelki, vključno s priljubljenimi BB kremami, vsebujejo aktivne sestavine, ki posvetlijo hiperpigmentacijo. Za korejske ženske je izenačena polt namreč prvi predpogoj za lepo kožo.
Po lepoto v Južno Korejo
Z nepravilnostmi na koži se soočajo tudi številne Slovenke, prav tako je v teh zimskih dneh velika težava tudi izsušena, dehidrirana koža. Popolna kombinacija za uporabo korejskih negovalnih in lepotnih proizvodov, ki pa kljub temu pri nas niso med najbolj priljubljenimi. Razloge za to gre po besedah lepotnih strokovnjakov iskati v tem, da Slovenke težko sprejemajo nove izdelek, saj dvomijo v njegovo učinkovitost in varnost. Ženske pri nas so, kar se tiče lepotnih in negovalnih proizvodov, precej konservativne. Ko enkrat najdejo proizvod, ki jim vsaj približno ustreza, jih bo težko prepričati, da preizkusijo nekaj novega. Poleg tega so tudi utrujene od prenasičenosti trga s tovstnimi izdelki. Če torej v prihodnje v trgovini kdaj vendarle naletite na kakšen korejski lepotni ali negovalni izdelek, se ga nikar ne bojte preizkusiti – tudi v Koreji namreč ženske stremijo k podobnim lepotnim idealom kot pri nas.
KOMENTARJI (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV