V zadnjih nekaj letih v modni industriji vedno bolj slavijo raznolikost in manekenke niso več le anoreksično suhe, ampak ponosno razkazujejo svoje obline. Kot kaže, pa tega še niso dojela vsa modna podjetja. Pred nekaj dnevi je luč dneva ugledala nova kampanja ameriškega podjetja, ki prodaja ženske kopalke in sprožila val razburjenja.
Zakaj? Ker so na fotografiji samo vitke in dolgonoge manekenke, le ena med njimi pa je temnopolta. "Visoke, suhe in bele – vsi modeli so videti isto", "Nič več ne bom kupovala kopalk tega podjetja," in "So bile vse druge temnopolte manekenke zasedene?" je le nekaj negativnih komentarjev na družbenem omrežju Instagram.
"Koncept za našo novo kampanjo smo naredili pred 18 meseci in ideja je bila, da vključimo poznane manekenke, ki bodo tudi same sodelovale pri oblikovanju kopalk za novo kolekcijo ter jih nato nosile v kampanji. Z naše strani se je to zdela odlična poteza za spremembo klasičnega odnosa med modelom in znamko. Zvezde naše kampanje so ženske z različnimi talenti in naš namen ni bil, da koga izključimo. Opravičujemo se za pomanjkanje raznolikosti in obljubljamo, da se bomo naslednjič bolj potrudili," je za ameriški Cosmopolitan povedal direktor in ustanovitelj podjetja Isaac Ross.
KOMENTARJI (32)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV