Zadovoljna.si
Blišč modne brvi in beda za rumenim trakom.

Moda

Skrivnosti zakulisja modnih brvi

S.O.
17. 09. 2010 18.25
0

Teden mode v New Yorku je poleg bleščečih luči, visoke mode in popolnega ličenja razkril tudi skrivnosti zakulisja. Slike prikazujejo, kako modno revijo doživljajo modeli, stilisti, vizažisti ter drugi ljudje, ki so zaslužni za popolnost celotnega dogodka.

Blišč modne brvi in beda za rumenim trakom.
Blišč modne brvi in beda za rumenim trakom.FOTO: Reuters
Do minute natančni

Skrbno razsvetljen prostor, sedežni red, popolna organizacija in minutaža. Vse to so lastnosti, ki odlikujejo modno revijo in jo naredijo nekaj posebnega. Vendar blišč visoke mode in glamurja izgine v trenutku, ko model zapusti modno stezo in je pripravljen zamenjati obleko. V zakulisju modnih revij se vrstijo frizerji, maskerji in ostali pomočniki, ki kolekciji oblačil dodajo pridih unikatnosti. S pomočjo organizirane ekipe se kreatorsko delo zaokroži v celoto in tvori še eno uspešno modno revijo.

Modeli si kosilo privoščijo med ličenjem, saj je časa za odmor premalo.
Modeli si kosilo privoščijo med ličenjem, saj je časa za odmor premalo.FOTO: Reuters
Nestrpnost čakanja na zaključek

V zakulisju že nekaj ur pred dogodkom čakajo modeli. Frizerski pripomočki se vrstijo pred velikimi ogledali, mize so močno strnjene in zasedene s kozmetičnimi pripomočki, glavniki in dodatki. Obešalniki poleg oblačil obsegajo tudi sliko modela, ki ga bo kot umetnino razkazal na modni pisti, medtem ko stene krasijo seznami in zaporedja modelov, ki se bodo podali na brv. Vsaka sekunda modne revije je strogo določena, zato ni ničesar prepuščeno naklučju. Manekenke in manekeni si kosilo privoščijo kar med sušenjem las ali ličenjem. Med najbolj napetimi trenutki si ličila popravijo kar sami. Tla so polna papirnatih robčkov in vat, ki jih uporabljajo pri nanašanju ličil. Nekateri si čas krajšajo z internetom, branjem knjig ali pogovorom po telefonu. Vse dokler ne napoči ura, ko je modna revija končana, drage toalete skrbno pospravljene, misli kreatorjev pa že usmerjene v načrtovanje nove kolekcije.

Za prireditev modne revije je potrebno veliko organizacije.
Za prireditev modne revije je potrebno veliko organizacije.FOTO: Reuters

Zakulisje skozi oči kreatorja Todda Oldhama

Todd Oldham, eden izmed ameriških kreatorjev, ki je poleg ljubezni do oblačil odkril tudi strast do notranjega dizajna ter knjig je povedal, da se na modni šov v povprečju pripravlja 7–12 mesecev. Njegov najlepši del priprave na novo modno revijo je izbira deklet. Sam najraje zaupa že preverjenim modelom, ki so že v preteklosti nosili njegove kreacije. Ena izmed njegovih najljubših manekenk je vedno bila Helena Christensen, ki je zaupala, da pred začetkom predstave vedno poskusi približno pet različnih kombinacij. Tako so imeli kreator in njegova ekipa dovolj časa, da ugotovijo, katera oblačila bo dekle predstavljalo. Preoblačenje še danes poteka brez garderobe, saj nihče ne želi izgubljati dragocenega časa. Todd ima tudi navado, da si svoje manekenke še zadnjič ogleda 10 minut pred začetkom šova in jim zaželi veliko sreče.
 

  • MERCATOR zivalice
  • ŽAN
  • ŽIGA
  • ROK
  • VESNA
  • SAŠA
  • BRUNO
  • LIZA

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 577