Vse se je začelo, ko je 24-letna Argylica na internetu našla par čevljev, ki so ji bili zelo všeč. Ker jih nikjer ni mogla kupiti, jih je naredila kar sama.
"Povsod sem jih iskala, a jih nisem našla. Tako sem se odločila, da bo kupila običajne čevlje in jih sama okrasila s kristali. Kmalu so me začeli ustavljati na ulici in me spraševali, kje sem jih kupila. Takrat sem se odločila, da jih bom začela izdelovati." Ustvarila je modno znamko Babyboo, ki je hitro postala uspešna. Argylica je pustila študij in se odločila povsem posvetiti poslu. „Študirala sem grafično oblikovanje, a to nikoli ni bilo moja prava strast. Morala sem izbrati, ali bom širila posel ali nadaljevala študij. Izpis iz faksa je bila moja najboljša odločitev v življenju.“
Kmalu je prodajala ne le obutev, ampak tudi oblačila in modne dodatke. Ker je bilo dela vedno več, ji je na pomoč priskočil mlajši brat. „Je zelo pomemben del vsega tega, saj skrbi za marketing in sprejema odločitve o poslovanju kampanje. Zelo dobro sodelujeva in zdaj imava ekipo dvanajstih ljudi, ki ves čas delajo na dizajnu, marketingu in snemanju. Zelo smo zaposleni.“
Če je njen posel cvetel že prej, je z izumom 'čudežnega' nedrčka presegel vsa njena pričakovanja. Revolucionarni push-up nedrček je postal svetovna senzacija in obnorel ženske po vsem svetu. „Od samega začetka sem vedela, da bo hit. Dolgo časa sem že v industriji in vem, s čim imajo ženske težave. Vedela sem, da bo koristen za mnoge, posebej za tiste, ki so mi pisale, da ne najdejo modrčka, ki bi bil dobro videti pod poletnimi topi.“
KOMENTARJI (6)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV