Nina Šušnjara
"Tokrat so me za novo kolekcijo navdihnili ljudje, njihovi različni karakterji in sami odnosi med njimi. Ker sem mnenja, da se nasprotja privlačijo, sem se tudi tokrat poigrala s kontrasti. Odkrito – zakrito, žensko – moško, vidno – nevidno, ženstveno – trashy, mehko – trdo in glamurozno – urbano," je povedala Nina Šušnjara o svoji tretji kolekciji z imenom 50 : 50, ki sledi RETROSPEKTIVI in ELLEMENTU. Linije so nekoliko bolj čiste in kroji elegantni s pridihom seksapila, sicer pa je oblikovalka obdržala linije, ki so značilne za njen slog: pridih različnih stilov 70. let, ki bo, kot pravi, vedno prisoten v njenih kolekcijah.
Maja Ferme Fashion (Maja Ferme)
Kolekcijo je navdihnil utrip pariškega umetniškega življenja, v katerem se zrcali zgodovina, kultura naroda in umetnost ter je poklon vsem ljubljenim ženskam. Zasnovana je na nežnih tonih pudra v kombinaciji z nevtralno belo, srebrno in zlato. Za doživetje poletne razigranosti pa so v kolekcijo vnesene rdeča, turkizna in pink barva. V kolekciji prevladuje svila, kombinirana s čipko, ročno pošitimi biseri in perjem. Je preplet sodobnega s tradicijo in združuje rokodelstvo, najboljše materiale in ročne dodelave. Skozi kolekcijo se pojavlja kontrast med grafičnimi in fluidnimi čistimi linijami, kroji poudarjajo linijo ženskega telesa, detajli pa so postavljeni premišljeno, da zaokrožijo celoto.
Natasahrupic (Nataša Hrupič)
Blagovna znamka N a t a s a H r u p i c se je leta 2009 predstavila tudi na mednarodnem trgu in je postala poznana po kolekcijah, ki jih zaznamuje unikaten avtorski koncept in njen sofisticiran pristop k oblikovanju oblačil, ki temelji na dvojnosti. Kombinacije različnih ali celo nasprotujočih pristopov, ki združujejo obsežno znanje krojaštva in modeliranja z instinktivnimi reakcijami, vedno pripeljejo do inovacij in gradijo nov koncept oblikovanja oblačil. Stil blagovne znamke predstavlja lasten pogled na modo, saj temelji na vrednotenju umetnosti in kiparstva, ki namiguje na klasično lepoto v avantgardni podobi, prepoznava občutljivost koncepta, predvsem pa poveličuje sofisticirano feminilnost. Kolekcije znamke so izdelane iz luksuznih materialov in prestižnih ročnih metod.
JSP (Jelena in Svetlana Proković)
JSP kolekcija pomlad poletje 2012 izraža precizno modno oblikovanje z velikim poudarkom na detajlih in stajlingu. Kolekcija povezuje klasično krojaštvo, ki kombinira etičnost in vzdržljivost z neponovljivostjo. Uporabljeni so naravni materiali: volna, bombaž, svila, viskoza in reciklirani, kot so volna, predelana iz vojaških odej, in balon svila, reciklirana iz padala. JSP ženska prisega na drugačno klasiko, kolekcija pa je namenjena ženski, ki s svojo pojavo podčrtuje lastno osebnost in drugačnost.
Garevski (SQUAT)
Kolekcija blagovne znamke Garevski za pomlad poletje 2012 je posvečena divam iz različnih obdobij, vsem ki so soustvarjale sistem vrednot, postavljale pravila in nove estetske kriterije. Namenjena je vsem, ki so na poti, da to postanejo.
Natasa Persuh (SQUAT)
Kolekcija blagovne znamke Natasa Persuh za pomlad poletje 2012 je prvenstveno inspirirana s fotografijami in delom Imogen Cunningham. Iskrenost v oblačilnem smislu in prava mera drznosti, drugačnosti in inovativnosti trenutka. Estetika kolekcije govori o enostavnosti in skladnosti, milini v preprosti popolnosti oblik in proporcev, ki hkrati izžarevajo subtilnost, ekstremno ženstvenost in moč. Oblike spoštujejo in poudarjajo žensko telo. Kosi v kolekciji upoštevajo načela kakovosti, jasnosti, brezčasnosti, arhitekture, določene mere minimalizma in funkcionalnosti. Barve so zamolkle: črna, bela in zemeljski toni, čiste barvne površine, subtilni barvni prehodi. Kolekcija je namenjena različnim ciljnim skupinam, je univerzalna v smislu uporabnosti, v nekaterih pogledih se spogleduje celo z uniseks slogom.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV