Francoski mojster visokih petk, kot ga poimenujejo modni strokovnjaki, je v svoji kolekciji upodobil romantično in prefinjeno žensko, ki zna košček preteklosti na novodoben način prenesti tudi v sedanjost. Veliko je srebrne in rdeče barve v mnogih odtenkih, prav tako pa sta v njegovi kolekciji mesto našli tudi pudrasta in keramično modra barva. Tokrat za svojo kampanjo ni uporabil znanih zvezdniških obrazov, temveč je navdih našel v hrani in starinskih predmetih. "Umetnost na visokih petah za razpoznavnost ne potrebuje še zvezdniških imen," je mnenje mnogih ljubiteljev mode in prestižne znamke, ki je znova presenetila na drugačen, vendar razpoznaven način.
Moda
MODA: Louboutinovo jesensko tihožitje
Romantika, sadje in slaščice. To so tri besede, s katerimi bi lahko opisali Louboutinovo reklamno kampanjo, ki je 'rdeče petke' znova ponesla med umetnost.
Čevlji francoskega oblikovalca Christiana Louboutina bodo tudi to jesen pustili velik pečat v modnem svetu. Visoke pete, ki predstavljajo več kot le običajno obutev in so svetu postale razpoznavne z značilnim rdečim podplatom, so tokrat postale umetnine. Priznani fotograf Peter Lippmann je fotografije, na katerih imajo glavno vlogo prestižne 'Louboutinke', posnel v slogu osemnajstega stoletja. Osupljivo lepe slike, ki bi jih po mnenju mnogih modnih navdušencev in fotografov lahko razstavili v marsikateri svetovni galeriji, bodo tokrat nosile glavno vlogo pri razpoznavnosti nove jesenske kolekcije 'rdečih petk'.
Sadje namesto znanih obrazov
UI
Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV