Kolekcija barvitih torbic s podpisom britanske modne hiše nosi ime Burberry Brights, njeni značilni odtenki pa se gibljejo med vijoličasto, oranžno, zeleno in rumeno barvo. Priljubljenim modnim dodatkom je dodan dolg trak, ki omogoča, da si torbico nadenemo čez trup. Gre za torbice srednje velikosti in minimalističnih linij, cenovni razpon opisanih dodatkov pa se giblje od 995 do 1.195 dolarjev. Na reklamnem materialu je mogoče opaziti tudi 18-letno manekenko Caro Delevingne, ki se med drugim pojavlja kot razpoznavni obraz priznane spletne trgovine Asos, pri Burberryju pa so jo med drugim uporabili tudi za model jesenske kolekcije oblačil za leto 2011.
Za podvodne fotografije je poskrbel Mario Testino, ki je slikovnemu materialu dodal ščepec poletja. V Peruju rojeni fotograf se je leta 1976 preselil v London, kjer je začel obiskovati šolo za fotografijo. Njegovi začetki niso bili rožnati, saj je za portrete manekenk sprva zaračunaval le 25 funtov, zraven pa poskrbel še za ustrezno ličenje in frizuro. Svoj kruh si je služil z delom natakarja, kljub izvrstnim fotografijam pa je pozornost modne industrije pridobil šele, ko je svoje lase pobarval z roza barvo. Danes velja za enega najboljših fotografov svoje stroke, ki je pridobil veliko zaupanja tudi med zvezdniškimi obrazi. V preteklosti je fotografiral princeso Diano, princa Williama in njegovo izbranko, manekenko Kate Moss, Tyro Banks, Claudio Schiffer, Gisele Bundchen, igralko Cameron Diaz, Gwyneth Paltrow, Julio Roberts, Catherine Zeto-Jones in vrsto drugih prepoznavnih obrazov. Njegovo delo je stalnica revije Vogue in Vanity Fair ter seveda prestižnih modnih znamk, kot so Burberry, Gucci, Zara, Michael Kors, Dolce & Gabbana, Estée Lauder, Valentino in Versace.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV