Še en Italijan, ki je osvojil Ameriko
Tako kot prodati Eskimom led, Nemcem pivo, Italijanom špagete, Kitajcem riž, vodko Rusom, je skorajda nemogoče prodati Američanom kavbojke. Pa vendar, Italijanu Renzu Rossu, očetu Diesla, je to uspelo. Prvič se je odpravil v New York pri svojih 23 letih. Njegovo znanje angleškega jezika se je omejilo na yes in goodbye. “Začetki seveda niso bili lahki, kar precej polen so mi pometali pod noge, “ se svojih začetkov v ZDA spominja ambiciozni Italijan iz Bassana del Grappa.
Prve kavbojke z mamine singerice
Najpomembnejši mejniki v njegovi karieri so bili leto 1960, ko si je kot najstnik na mamini singerici zašil prve kavbojke. 1978. je ustanovil podjetje Genius Group, v katerem je združeval 12 tekstilnih blagovnih znamk, sedem let kasneje pa je Diesel odcepil. Pred 12 leti je odprl svojo prvo trgovino in ni naključje, da je bila ravno v New Yorku.”Šlo je za prostore nekdanje banke, pred Bloomingdalom, ki pa so jih že obljubili neki pomembni ameriški blagovni znamki. Pa sem odreagiral tako, kot to znamo le Italijani,” se spominja Rosso. Rekel je naj prostor dajo raje njemu, v zameno pa jim je obljubil milijon dolarjev profita. Prostor je seveda dobil.
Dieslova praznovanja po vsem svetu
30. letnico Diesla bodo obeležili v sedemnajstih metropolah sveta, od Tokia do New Yorka. Oče legendarnih kavbojk, ki trenutno zaradi ločitve od žene preživlja težke trenutke, bo obletnico obeležil v New Yorku. Po 11 letih ga je namreč zapustila njegova soproga Erika Merlo, s katero imata tri otroke. Renzo Rosso je sicer oče šestih otrok, trije so iz njegovega prvega zakona.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV