Zadovoljna.si
Postajajo čevlji res najbolj viden statusni simbol?

Moda

Ko čevelj postane statusni simbol

M.K.
12. 04. 2012 12.24
0

Čevlji so gotovo tisti del garderobe, za katerega si vsi želimo, da je udoben in moden. Udobni čevlji so predpogoj za naše dobro počutje in samozavesten nastop v javnosti. A v današnjem času se v poplavi ponudbe velikokrat znajdemo v hudi zadregi, saj ne vemo, katera izbira je prava. Kljub temu, da se nas večina mora zadovoljiti z modeli nižjega cenovnega razreda, si ni greh kdaj pa kdaj ogledati ponudbo najbolj zvenečih imen obutvenega sveta, kot so Jimmy Choo, Christian Louboutin in Stuart Weitzman. Katerih pet oblikovalcev čevljev pa dejansko spada med "top pet" na svetovni lestvici?

Manolo Blahnik

Manolo Blahnik, francoski oblikovalec čevljev španskega porekla, je najprej želel biti odvetnik, a na srečo je že v prvem semestru študija prava spoznal, da je to delo preveč suhoparno in nekreativno za njegovo umetniško dušo, zato se je prepisal na študij umetnosti in se preselil v Pariz. Že daljnega leta 1973 je ustanovil blagovno znamko čevljev in ji nadel svoje ime – ter uspel. Ko pa je Bianca Jagger, nekdanja igralka, model in nekdanja žena pevca skupine The Rolling Stones Micka Jaggerja, v njegovih čevljih prestopila prag legendarnega newyorškega Studia 54, se je ime Manolo Blahnik zapisalo med najbolj zaželene oblikovalce čevljev. Blahnik je s svojo obutvijo sodeloval tudi v seriji Seks v mestu in bil vedno znova deležen številnih pohval ter pozitivnih kritik. Njegov umetniški in občutljiv stilski etos je danes na trgu mogoče obuti za od 400 pa vse do 800 evrov, po njegovih čevljih pa močno povprašujejo tudi številne zvezdnice, kot sta Madonna in Sarah Jessica Parker.

Christian Louboutin

Christian Louboutin je med vsemi omenjenimi širni javnosti gotovo najbolj znan. Prav letos praznuje dvajseto obletnico ustanovitve svoje blagovne znamke in je trenutno eno najbolj vročih imen obutvene industrije ter eden najbolj priljubljenih oblikovalcev čevljev na svetu. V njegovih modelih se po rdečih preprogah sprehajajo najbolj zveneča imena svetovne estrade, med drugim tudi Eva Longoria in Blake Lively, ki ju skorajda nikoli ni mogoče videti v obutvi kakšnega drugega oblikovalca. Ena izmed najboljših strank čevljev znamke Christian Louboutin je gotovo Kim Kardashian, ki ima v svoji garderobni omari več kot sto parov. Njegov zaščitni znak je viden že na daleč: živordeč podplat. Njegov najbolj prodajan artikel v zadnjih letih so črni salonarji z morilsko visoko petko, ki so v kombinaciji z rdečim podplatom postali tisti kos obutve, pri katerem vsakdo takoj ve, kdo ga je oblikoval. Vendar pa vrtoglave petke niso edina visoka značilnost Louboutinove obutve. K njim lahko prištejemo tudi ceno, saj za manj kot 500 evrov čevlje Christiana Louboutina žal lahko samo gledamo.

Jimmy Choo

V sodelovanju s Tamaro Mellon, nekdanjo urednico sekcije z modnimi dodatki v britanski različici revije "Vogue", je Malezijec Jimmy Choo leta 1996 ustvaril svoj imperij obutvene industrije. Njegov zaščitni znak so skozi leta postali leopardji čevlji, lakasti usnjeni salonarji in zlati sandalčki z visoko petko, ki se jim ne morejo upreti niti znana imena, kot so Elizabeth Olsen, Victoria Beckham in Alessandra Ambrosio. Jimmy se je sicer že pred leti umaknil iz oblikovalskega dela in podjetje v celoti prepustil Tamari, ki pa se je pred nekaj meseci prav tako poslovila z mesta oblikovalke in mesto kreativne direktorice prepustila Choojevi nečakinji Sandri. Čevlje znamke Jimmy Choo lahko (v primerjavi s preostalimi zvenečimi znamkami) dobite po precej ugodni ceni, saj boste enostavne salonarje z visoko petko lahko kupile že za približno 300 evrov, najbolj dragoceni in prominentni pari pa stanejo tudi šestkrat toliko in so najbrž domena zgolj peščice najbogatejših slojev.

Stuart Weitzman

Ob imenu Stuart Weitzman večina oboževalk čevljev najprej pomisli na simpatične sandale s prikupnim in detajlno dodelanim okrasjem. A repertoar ponudbe enega najboljših ameriških oblikovalcev čevljev je veliko širši in veliko pestrejši: Salonarji različnih materialov in barv, dizajnersko izdelane petke iz plute ali bambusa in celo modeli iz pleksi stekla, to je zgolj nekaj unikatnih kosov, ki jih je mogoče dobiti v prodajalnah. Weitzman je leta 1965 skupaj s svojim bratom od očeta podedoval tovarno s čevlji, v kateri še danes opravlja delo kreativnega direktorja. Pred desetimi leti je začel posebej za podelitev oskarjev oblikovati posebne unikatne modele čevljev, ki so v svetu slavnih znani kot edinstveni in večni. Če je morda tudi vas zamikalo, da bi imele v svoji omari kak kos obutve znamke Stuart Waitzman, naj vam zgolj namignemo, da sandali ameriškega oblikovalca v poprečju stanejo med 300 in 500 evri.

Charlotte Dellal

Za sicer mlado, a vedno bolj priljubljeno znamko obutve Charlotte Olympia se skriva Britanka Charlotte Dellal, sicer sestra javnosti bolj znanega punk modela Alice Dellal. Ko je pred petimi leti zapustila mesto praktikantke pri blagovnih znamkah Ungaro in Giambattista Valli ter ustanovila lastno znamko obutve, se je njena kariera začela strmo vzpenjati. Med vsemi naštetimi je Charlotte verjetno še najbolj drzna, saj so za njene modele značilne močne barve, ki se spretno prepletajo s prvinami antičnega glamurja. Med največje ljubiteljice njenih čevljev v svetu znanih spadata Katy Perry in Jennifer Lopez, žal pa so za žepe "navadnih" Zemljank in Zemljanov precej nedostopni, saj je njihova povprečna cena 600 evrov, kar je, roko na srce, precej draga investicija.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 604