Zadovoljna.si
Ta hip moja najljubša barva!

Moda

Pokaži mi svojo torbico in povem ti, kdo si ...

M.K.
01. 02. 2017 08.22
2

Velika, mala, dizajnerska, nakupovalna ali pletena – torbica ima v svetu mode izjemne razsežnosti. Zdi se, da želijo oblikovalci zadostiti potrebam vsake posameznice, zato lahko v modnih butikih izbiramo tako med glamuroznimi dizajnerskimi modeli kot tudi med bolj praktičnimi nahrbtniki. Ampak - ste se morda kdaj vprašale, kaj pravzaprav modna torbica pove o karakterju in življenju njene lastnice? Francoski sociolog Jean-Claude Kaufmann se je lotil raziskovanja tega vprašanja in podrobno analiziral 'najboljšo prijateljico vsake ženske'.

Ta hip moja najljubša barva!
Ta hip moja najljubša barva!FOTO: Pinterest

Rezultati raziskave skupine nemških sociologov so pokazali, da mora povprečna ženska na dosegu roke vedno imeti denar, glavnik ali krtačo za lase, ključe, mobilni telefon, šminko, osebne dokumente, pisalo, žvečilni gumi, bonbone, kondome, jabolko, maskaro, robčke, parfum, beležko ali koledarček, tablete proti glavobolu, obliž za rane in vžigalnik. Veliko stvari, ki jih spravimo kam drugam kot v torbico – eno od iznajdb, za katero smo izredno hvaležne tistemu, ki jo je izumil. Če je torbica, ki si jo ob odhodu iz stanovanja obesimo na ramo, zadnji modni hit, bomo zagotovo v središču pozornosti. Če pa je poleg tega še izredno praktična, je to skorajda vse, kar potrebujemo za uspešen in pozitiven dan.

Torbice te sezone - 1
Torbice te sezone - 1 FOTO: Pinterest

Torbica razkriva ženske skrivnosti

Torbica je seveda veliko več kot zgolj praktičen modni dodatek. Znan francoski sociolog Jean-Claude Kaufmann je ugotovil, da naj bi bila "skrinjica majhnih skrivnosti o ženskem karakterju". Vsaka izmed nas naj bi namreč imela določen osebni vzorec torbice, za katero se običajno odločimo v butiku, odstopanja od tega osnovnega modela pa naj bi bila zgolj minimalna. Kaufmann, profesor na pariški Sorboni, nikakor ni mogel razumeti tesne navezanosti svoje žene na 'to majhno stvar', zato se je lotil raziskovanja, pri katerem se je osredotočil prav na ženske torbice, njihovo vsebino in pomen. V glavnem ga je pri raziskovalnem delu zanimalo vse, kar posamezniku lahko ponudi informacije o ženskah – njihovem mišljenju, dojemanju sveta, razumevanju posameznih situacij. In kaj bi bilo lahko bolj vabljivo kot prevetriti modno torbico – veliko osebno skrivnost vsake predstavnice ženskega spola? „Gre za trofejo identitete,“ je prepričan Kafumann, ki pravi, da se ženske ravnajo po načelu „Moja torbica odraža moj karakter“.

Pomemben je model ...

Večina žensk se sploh ne zaveda, da pogosto kupimo torbico, v kateri prepoznamo svoj karakter oziroma karakter, ki bi ga želele imeti. Prav tako se nam vsak kupljeni model zdi popolnoma drugačen od tistih, ki jih že imamo v svoji garderobni omari. Kaufmann je ugotovil, da naj bi se stroge, poslovno naravnane posameznice, ki stojijo z obema nogama trdno na tleh, odločale za torbice s klasičnimi ravnimi linijami, torej v obliki pravokotnika ter kvadrata. Modeli z nekoliko več dizajnerske kreativnosti naj bi bili rezervirani za bolj svobodomiselne dame, ki se rade prepuščajo sanjarjenju in katerih domišljija nima meja.

… in tudi barva torbice

Ženske, ki imajo doma veliko torbic v rdeči barvi, naj bi bile po Kaufmannovih ugotovitvah željne pozornosti, energične in zelo samozavestne. Klasično črne torbice naj bi nosile ženske, ki so elegantne, glamurozne in ne želijo izstopati v množici, barviti modeli pa naj bi bili rezervirani za razigrane in morda nekoliko otročje predstavnice nežnejšega spola, ki z izbiro barve obujajo nek pomemben dogodek iz preteklosti. Vendarle pa gre pri teh ugotovitvah za precej radikalno posploševanje, saj same še kako dobro vemo, da črno ali rdečo torbico izberemo predvsem zato, ker jo lahko lepo uskladimo z večino oblačil iz naše omare. Prav zaradi tega so se v javnosti že pojavila namigovanja, da naj bi šlo v primeru Kaufmannove raziskave zgolj za že en spodleteli poskus moških, da bi bolje razumeli ženski svet.

Torbica v rozni
Torbica v rozniFOTO: Pinterest
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (2)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646