Medtem ko so se nekatere prestižne modne hiše, kot je Louis Vuitton, odločile še okrepiti svoje ime in svoje logotipe na izdelkih še bolj izpostavljajo, so pri Chanelu ubrali drugačno pot. Svoje kreacije so zaradi nižje prodaje kot v preteklih letih podražili.
Uprava Chanela se je odločila za taktiko zvišanja cen. To naj bi jim prineslo še dodatno ekskluzivnost in prepoznavnost. Izdelke bi si lahko privoščila le manjša kopica ljudi, medtem ko bi po njih stalno naraščalo povpraševanje. Podoben poslovni načrt že vrsto let uporabljajo pri Hermesu. Torba Birkin predstavlja prestiž, ki si ga lahko privoščijo le redki. Čakalna doba je namreč vse od dveh do šestih let. Kljub recesiji pa jim kupcev ne primanjkuje.
Chanelovi tržniki so tako ceno običajne klasične torbe srednje velikosti iz 1.990 evrov dvignili na 2.600 evrov, balerinke, katerih cena se je gibala med 450 in 500 evri, pa sedaj stanejo 690 evrov. Prepričani so, da dviga cen bogatejši kupci ne bodo občutili, poleg tega pa si bodo lahko lastili ekskluzivne in maloštevilne izdelke visoke mode.
Chanelova zgodba o uspehu
Pariško modno hišo je ustanovila Gabrielle 'Coco' Chanel leta 1909, danes pa velja za eno izmed najbolj prestižnih in uglednih blagovnih znamk visoke mode. Odlikujejo jo natančen dizajn, prestižni materiali in klasika, ki podjetje spremlja že od svojega začetka. Eden izmed prepoznavnejših kosov je tudi priljubljena torbica 2.55, ki je svoje ime dobila po februarju in letu1955. Tudi številka 5 ima v Chanelovi kolekciji veliko težo, saj je bila najljubša številka modne ikone Coco. Od tod tudi ime priljubljenega parfuma Chanel No. 5. Večni prepoznavni kos pa bo za vedno ostala tudi mala črna oblekica, ki je v modnem svetu ustvarila pravo malo revolucijo.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV