Zadovoljna.si
Poskrbite za zdravje svojega srca, saj bolezen nikoli ne izbira.

Moda

Rdeča obleka, ki varuje srce

S.O.
12. 02. 2010 19.06
0

Svetovne zvezdnice so se v počastitev žensk, ki se borijo proti boleznim srca, sprehodile po modni stezi. S svojim nastopom in obvezno rdečo toaleto so želele opozoriti, da bolezni srca naraščajo.

Poskrbite za zdravje svojega srca, saj bolezen nikoli ne izbira.
Poskrbite za zdravje svojega srca, saj bolezen nikoli ne izbira.FOTO: Reuters
Z modo nad bolezen

Na tednu mode v New Yorku so se v opozorilo in spodbudo žensk, ki se borijo s srčnimi boleznimi, sprehodila svetovno znana imena glasbenega in medijskega sveta. Zvezdnice, ki so nosile rdeče toalete, so s svojimi oblačili opozarjale na bolezen, zaradi katere vsako leto izgubi življenje na tisoče ljudi. Prireditev spodbuja predvsem preventivno zdravstvo žensk v starosti od 40 do 60 let, saj naj bi bila ta leta za začetek bolezni še posebno občutljiva in pogosta.
Med njimi so s svojimi spodbudnimi besedami in zdravstvenim ozaveščanjem pripomogle tudi manekenka Heidi Klum, Kim Kardashian, Kimora Lee, pevka Estelle, igralke Mamie Gummer, Felicity Huffman, Valerie Harper in mnogi drugi.

Praznujte zdravje svojega srca z rdečo obleko!
Praznujte zdravje svojega srca z rdečo obleko! FOTO: Reuters
Rdeča obleka kot simbol

Simbol rdeče obleke, ki je danes postala zaradi svojega pomena poznana po vsem svetu, je bil ustanovljen leta 2002, ko je organizacija The Heart Truth prejela klic „na pomoč“ ene izmed ameriških žensk, ki je želela o svoji bolezni in bitki spregovoriti na glas in tako opozoriti ter ohraniti marsikatero življenje. Srce ima danes različne pomene, poleg zdravstvenega stanja pa ga med drugim uporabljamo tudi za ponazoritev čustev in predvsem ljubezni. Ker bolezen ne izbira, so vsa oblačila obarvana v rdečo barvo, ki predstavlja bogastvo, energijo, strastnost, lepoto in upanje.

Rdeča s podpisom modnih oblikovalcev

Tudi letošnje leto bo oblačila možno kupiti na eni izmed spletnih dražb, sredstva pa bodo darovana ustanovam, ki se borijo zaščititi in spodbuditi preventivne preglede srca. Med drugim so se med modne oblikovalce in čudovite podpisali Vera Wang, Oscar de la Renta in Carmen Marc Valvo ter združili modo in humanitarnost v zapeljivo rdečo obleko. V ta namen je blagovna znamka Coca Cola ustvarila tudi prav posebne srebrne stekleničke dietne kokakole z opaznim rdečim srcem in simbolom organizacije The Heart Truth.

Prireditev vsako leto spodbudi in navduši tako ženske kot tudi moške, ki se zavedajo pomena zdravja svojega srca in kakovostnega načina življenja. Ker je rdeča barva enotna za vse navzoče, pa prireditev vedno znova pospremi tudi slogan organizacije The Heart Truth "Heart disease doesn't care what you wear – It's the #1 Killer of women."
Prireditev so obiskali mnogi znani obrazi, ki so si nadeli rdečo obleko in spodbujali preventivne preglede.
Prireditev so obiskali mnogi znani obrazi, ki so si nadeli rdečo obleko in spodbujali preventivne preglede.FOTO: Reuters

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646