Sodeč po analizi, ki jo je naredilo podjetje Edited, ki se ukvarja s prodajo oblačil in modnih dodatkov, so preteklo leto zaznamovali trije veliki modni trendi. Prvi med njimi so oblačila v slogu 70ih let. Hlače s širokimi hlačnicami so eden izmed teh modnih kosov, omeniti velja tudi čevlje s platformo, široke bluze, brezrokavniki in klobuki. Sledijo športna oblačila in obutev, na tretjem mestu pa so materiali, kot je semiš, ki so se ponovno vrnili na modno sceno.
V njihovo raziskavo so vključili več kot 90 tisoč modnih znamk in preko 50 milijonov artiklov širom sveta. Analizirali so, kateri prodajni trendi so bili najbolj uspešni in najbolj prodajani. Rezultati so pokazali, da je prodaja hlač za jogo v primerjavi z letom prej narasla za kar 183 %, nič manj pa ni zaostajala niti prodaja teniške obutve in športnih nedrčkov.
Pri Edited so zabeležili kar 223 % boljšo prodajo oblačil in modnih dodatkov z resicami v primerjavi z letom 2014, kar dokazuje, da so se 70. leta na modno sceno vrnila v velikem stilu in da je na njih ostala imuna malo katera modna navdušenka. Močno je narasla tudi prodaja hlač s širokimi hlačnicami, ki so se po desetih letih znova podale v bitko s priljubljenimi 'skinny' kavbojkami. Kar se tiče vrnitve pozabljenih materialov, je semiš zagotovo tisti, ki je najbolj zaznamoval leto 2015. Prodaja oblačil in modnih dodatkov iz semiša je narasla za skoraj 200 %, vrnila pa sta se tudi pliš in žamet.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV