Na tednu mode v Parizu so modni oblikovalci pokazali, kakšni so trendi oblačil in modnih dodatkov prihajajoče sezone jesen/zima 2009/2010. Mi smo tokrat pod drobnogled vzeli ženske torbice. Če je nekoč veljalo, da se mora torbica ujemati s čevlji in če je ta mit že davno padel, je letošnji pariški teden mode pokazal, da torbica vendarle ni le zanimiv dodatek, temveč lahko z njim podčrtamo svoj celoten slog – bodisi da je usklajena s kakšno podrobnostjo oblačil, bodisi da je njena barva in oblika povsem samosvoja.
Jean-Paul Gaultier je poudaril uporabnost in eleganco ženskih torbic s klasičnimi modeli v rjavi barvi, ki pristaja k vsaki garderobi, ali pa je torbico videl kot nujen del celostne podobe in ni odstopala od celote. Antoniu Marrasu se zdi pomembna uporabnost, glede barv pa je dokaj sproščen. Pri njegovih oblačilih prevladujejo sivi odtenki z dodatki rdečih in vijoličastih prog in vzorcev, s katerimi se torba barvno lepo ujame. Tudi Karl Lagerfeld se osredotoča na najizrazitejšo barvo oblačila in z njo uskladi še torbico. Stella McCartney je oblikovala tanke torbice brez ročaja, ki rahlo spominjajo na aktovko. Vivienne Westwood ostaja zvesta divjemu, kar ne skriva niti pri torbicah. Pamelo Anderson so na pariških modnih brveh videli s srednjeveliko karirasto torbo iz kombinacije usnja in blaga, ki jo je oblikovala Vivienne. Največ pozornosti pa je med oblikovalci torbic, pričakovano, požel kdo drug kot Marc Jacobs.
Večna lepota monogram torbic
Luksuzna blagovna znamka Louis Vuitton, ki je na trgu že 155 let, nam že pregovorno ponuja poželenja vredne torbice. Oblikovalec in umetniški direktor pri LV in večkratni dobitnik modnega oskarja Marc Jacobs se torbicam in potovalnim torbam še posebno predano posveča. Njihove 'monogram torbice' nagovarjajo domala vse okuse ... ne pa tudi denarnice.
Po torbico na Dunaj ali v Benetke
Glede na to, da velja modna znamka LV za eno najvplivnejših in najprestižnejših, si lahko obetamo morje ponaredkov. Podpis Louisa Vuittona je tako cenjen, da med luksuznimi znamkami na lestvici povpraševanja zaseda prvo mesto. A ker si pri LV izrazito prizadevajo proti ponarejanju, lahko originalne izdelke kupimo le v 300 trgovinah po svetu. Če vas mika, bo, žal, treba vzeti pot pod noge in stopiti do severne ali zahodne sosede.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV