Recesija se je iz gospodarstva v trenutku razširila tudi na potrošnike. Ti so zaradi pomanjkanja denarnih sredstev svoje nakupe začeli izvajati bolj premišljeno in racionalno. To najbolj občutijo zapravljive Američanke, ki zaradi finančne krize izgubljajo svojo lepoto.
Frizerski saloni samevajo
Največji upad strank se pozna v prestižnih frizerskih salonih. Te naj bi bili vedno bolj dostopni, saj se njihova čakalna vrsta hitro manjša, ob tem pa narašča število strank pri dostopnejših in cenejših frizerjih. Tipična Američanka zaradi recesija frizerja obišče v povprečju na dva ali tri mesece, medtem ko naj bi v 'zlatih časih' to storila vsaj enkrat na mesec. V anketi, ki so jo izvajali kar na ulicah New Yorka, so ženske v starosti od 20 do 35 let odgovorile, da so svoje frizerske salone v večini zamenjale za cenejše. Nekaj odstotkov je obdržalo svojega frizerja, vendar so obiski postali redkejši. Nekatere si uničene konice strižejo kar same, enako velja za barvanje, ki je pri frizerjih postalo prej redkost kot pravilo.
Kako prihraniti?
Urednica ene izmed največjih modnih revij Joanna Coles ženskam svetuje, naj kljub recesiji ostanejo zveste svojemu frizerju. Zadovoljstvo s svojo frizuro ima na žensko velik vpliv, zato se mu ne smemo odpovedati. Pri svojem frizerju si omislite novo frizuro, vse razcepljene konice, barvanje narastka in podobno pa lahko prepustite cenejšim salonom, ki vam bodo enako storitev omogočili tudi za polovico cene.
Enako velja za kozmetiko. Profesionalna nega, ki je na voljo le v salonih, je lahko enako dobra kot tista, ki jo danes najdemo v drogerijah. Kozmetična industrija se iz leta v leto izboljšuje, zato ne pozabite, da se izdelki po dostopnih cenah približujejo kakovosti tistih profesionalnih. Pri kozmetiki je bistvenega pomena tudi celotna kolekcija. Ob nakupu novega balzama poskrbite tudi za enak šampon. Kakovosten šampon bo zadostoval že v velikosti ene jedilne žlice, zato s količino ne pretiravajte. Enako velja za balzam, ki ga nanašamo le na konice in ne na celotno lasišče.
Masaže doživljajo zaton
Ob frizerskih salonih pa upad obiskov opažajajo tudi fitnesi in telovadnice. Skupinske vadbe so pogosto zamenjane za individualne, povečal se je obisk dopoldanskih ur, saj so karte cenejše, veliko ljudi pa se je iz fitnesov tudi izpisalo. Povečalo se je gibanje v naravi, vendar so zaradi prometnih ameriških ulic mnogi telovadbo zamenjali za poležavanje na kavču. Enako velja za luksuzne tretmaje, kot so različna razvajanja, savne in masaže. Zadnje bi bile v času recesije nujno potrebne, da bi se ljudje znebili stresa, vendar so zaradi krize doživele zaton.
Gospodarska kriza se tako širi naprej na modno industrijo, ki se zateka v cenejše materiale in ugodno delovno silo. V začaranem krogu, ki se vrti vedno hitreje, pa izhod iz recesije vidijo le največji optimisti ali bolje rečeno tisti, ki do sedaj krize niso občutili na svoji koži.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV