Inspiracijo je Karl Lagerfeld iskal v Indijcih, za katere je povedal, da imajo celo najrevnejši med njimi dovolj dostojanstva, da gledajo na to, kako so oblečeni in kakšen nakit nosijo. „Tudi najbolj revna Indijka ima vsaj tri zlate zapestnice,“ je dejal vidno prevzet in očaran modni oblikovalec. In na reviji zlata gotovo ni manjkalo ne na oblačilih niti v obliki nakita. Indijski vpliv je bil močno prisoten v vseh pogledih, zato je ime revije bilo še kako primerno. Oblika in kroji modelov so spominjali na tradicionalna indijska oblačila in s tem je želel Lagerfeld izkazati spoštovanje indijski kulturi in ustvarjalnosti. Vsi prisotni so lahko našli številne podrobnosti med prikazanimi oblačili in indijskim nakitom ter barvami, ki prevladujejo v tej srednjeazijski državi.
Modeli so se po modni brvi sprehodili v oblekah, jopicah iz tvida, jaknah in plaščih pariške visoke mode z nežnim pridihom Indije, v ohlapnih svetlih oblačilih, ki so bila okrašena s svetlečimi pasovi in indijskim naglavnim nakitom. Poleg pastelnih in kremnih barv je bilo tudi veliko močnejših, kot so živo rdeča, rožnata, črna, svetleča zlata in letos še posebej modna kraljevsko modra. Manekenke so bile obute ali v sandale, posute z dragulji, ali v čevlje kovinskega izgleda, ki jih je kombiniral s črno-belimi gamašami, da so se lepo prilegle nogam. Lagerfeld je dajal posebne poudarke dodatkom in nakitu. Veliko je bilo svetlečih srebrnih in zlatih mini rokavičk in obilnih zlatih zapestnic, poseben poudarek pa je modni virtuoz dal tudi naglavnemu nakitu in zlatim dodatkom na oblekah samih v obliki zakovic ali povezovalnih verižic.
Lagerfeld hoče rešiti Pariz prek krizo
Karl Lagerfeld je glavni kreator modne hiše Chanel že skoraj 30 let in zanimivo je, da je po tolikih letih našel pot tudi na Vzhod. Po reviji je priznal, da se je s to kolekcijo postavil v bran razkošju, ki ga je svetovna ekonomska kriza močno prizadela, saj so se številni odpovedali vrhunskim blagovnim znamkam. Povedal je, da je prav modna industrija v tem času izredno pomemben faktor v francoski ekonomiji, saj lahko ohrani številna delovna mesta. Sicer pa gospodarska kriza očitno ni vplivala na ustvarjalnost v Nemčiji rojenega oblikovalca, ki je znova zasijal v vsem svojem blišču. Kolekcijo je opisal kot „zelo izpopolnjeno in veliko dražjo, kot so ponavadi konfekcijska oblačila“. Vsi prisotni so se strinjali, da so predstavljena oblačila v njih vzbudila fantazije o Indiji in zgodbah z njenih ulic.
Dobri odzivi
Dogodka se je udeležilo veliko Indijcev, med katerimi so nekateri že Chanelove stranke. Pred nedavnim so namreč v Indiji uredili ulico, na kateri so nanizane zgolj svetovno znane blagovne znamke in modne hiše. Chanela sicer na teh ulici še ni, je pa prisoten v New Delhiju, kjer ima butik v hotelu Imperial. Zanimivo je bilo, da je Lagerfeld postregel s pekočim indijskim čajem, zatem pa ponudil še francoski šampanjec, s katerim naj bi prisotni poplaknili začinjeno indijsko hrano in pariške makarone. Revije se je med drugim udeležila tudi jaipurska princesa, ki je zagotovila, da bo prikazano modo ponesla v domovino in jo poskušala čim bolj uveljaviti na tamkajšnjih ulicah. Od maja naprej bodo predstavljene kreacije na voljo v njihovih butikih širom sveta.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV