V času recesij in gospodarskih kriz se je doslej višina petk povišala, saj so potrošniki bolj razkošno modo uporabljali kot pobeg iz realnosti, vendar pa je po ugotovitvah analitikov družbe IBM pri aktualni gospodarski krizi drugače, saj se, kot predvidevajo, med potrošniki pojavlja potreba po dolgoročni zmernosti in varčnosti, kar vpliva na željo po zmanjševanju bahanja v vsakdanjem življenju. Analiza družbenih medijev je pokazala, da je število pogovorov o visokih petkah doseglo vrhunec konec leta 2009, nato pa se je neprestano zmanjševalo. V letih 2008 in 2009 so blogerji, ki narekujejo trende, govorili o petkah višine 11 in celo 20 centimetrov, a v sredini leta 2011 govorijo o vračanju čevljev s petko višine 3,5 do pet centimetrov. Uporaba čevljev z zelo visoko peto se je tako omejila zgolj na posebne priložnosti.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV