"Geni in poreklo," pojasnjuje zvezdnica Andrea Riseborough svojo delovno etiko, ki jo je pripeljala med ene najbolj produktivnih igralk zadnjega časa. V zadnjem desetletju je namreč na leto posnela dva do tri filme, ob vsem tem pa opravljala še veliko televizijskih nastopov. "Prihajam iz severovzhodne Anglije, kjer živimo sami delovni ljudje," je sprva pojasnila vpliv svojega porekla, nato pa pojasnila še, od kod prihaja genski vpliv: "Babica, ki me je vzgojila, je vstajala ob petih zjutraj, spat pa je hodila ob enajstih zvečer. Delati je pričela že pri trinjastih letih, ne spomnim pa se, da bi kakšen dan presedela."
Četudi njena izjemna produktivnost kaže na kariero, ki je potekala brez težav, Riseboroughova razkriva, da to ni res. Nekaj časa se je po delu na filmu Birdman iz leta 2014, ki je bil zasnovan tako, da je videti, kot da je bil posnet v enem dolgem kadru, "preprosto ustavila", saj se je odločila, da delo ni več zanjo. Problem ni bil sam Birdman, čeprav pravi, da se je zdela tehnična stvar, ki so jo poskušali doseči nemogoča. Na vprašanje, kaj jo je delalo nesrečno, je odvrnila:
"Takrat sem se moral otresti studijskega sistema. Ni izpopolnjevalo iz neštetih razlogov. Zdaj je zelo drugače, na srečo, in dovolila sem si, da sem se znova zaljubila v namen tega, kar počnem, ki je bil praktično izgubljen." Pojasnila je: "Misliš, da boš govoril o nečem, nato pa ugotoviš, da govoriš o stvareh, ki te sploh ne zanimajo, samo da bi prodal izdelek. Počutiš se kot zobnik v velikem stroju."
Zvezdnica je poleg tega razkrila, da se je soočala tudi z dvomi v svoje igralske sposobnosti, saj je običajno svoj lik preučevala in razvijala sama, predstaviti pa ga je nato morala veliki skupini ljudi, od katere ni vedela, kakšen bo odziv. Te dvomo je z leti odslovila, pravi pa: "Nekaj dvoma vase je čisto zdravega. Ni ravno dober občutek, ampak to je pač življenje. Ljudje imajo otežena življenja na toliko načinov, da je premagovanje samozavesti o lastnih ustvarjalnih sposobnostih v primerjavi z njimi precej nepomembno. Ja, seveda je včasih težko, ampak, veste, ni pa to delo v rudniku."
Kako dobra se sooča s temi dvomi pa dokazuje tudi dejstvo, da ji pogosto pripisujejo lastnosti kameleona, saj se zna Andrea Riseborough izjemno preleviti v svoje vloge. To lahko preverite tudi v filmu Polaščevalka (Possessor), ki si ga lahko od danes naprej ogledate na VOYO.
Andrea Riseborough pa se poleg ustvarjanja zavidljive igralske kariere, močno trudi tudi za enakopravnejši položaj žensk in njihovih plač v filmski industriji. S tem namenom je ustanovila tudi produkcijsko podjetje Mother Sucker, katerega glavni namen je ustvarjati službe za ženske in pripovedovati ženske zgodbe. Priznava sicer, da je na tem področju veliko storila tudi hollywoodova kampanja #MeToo, vseeno pa poudarja: "Čaka nas še dolga, dolga pot, preden bomo spremenili to, kdo drži denarnico, kar v katerikoli industriji vpliva na odločitve, ki so sprejete."
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV