Pred kratkim je francoska luksuzna modna hiša Chanel imenovala 27-letnega igralca Timothéeja Chalameta za ambasadorja njihovega najbolje prodajanega moškega parfuma, imenovanega Bleu de Chanel, s tem pa je simbolično potrdila, da se ideal moškosti res spreminja.
Mnogi menijo, da Chanelova odločitev, da Timothéeja predstavijo javnosti kot novi obraz njihovega najbolje prodajanega parfuma za moške, v sebi skriva mnogo več, kot se zdi na prvi pogled. Ta marketinška poteza naj bi namreč simbolno potrdila spremembo koncepta moškosti, ki danes vedno bolj postavlja v ospredje ranljive, občutljive in modno ozaveščene moške.
O tem, za kako velik projekt gre, veliko pove dejstvo, da reklamo režira sloviti Martin Scorsese, oči javnosti pa bodo reklamo videle šele pol leta po začetku snemanja, ki se je začelo že letošnjega aprila.
Zakaj je Chanel izbral Chalameta?
Ne le, da je Chanel s to potezo potrdil, da se ideal moškosti drastično spreminja, za to potezo so se odločili tudi zato, ker stremijo k nadaljnji rasti prodaje in dobičku. Pri tem računajo na generacijo Z, ki kraljuje na TikToku, to pa dodobra izkoriščajo tudi Chanelovi glavni tekmeci, kot so Armani, Dior in Paco Rabanne. Ti so v želji, da bi pritegnili tudi mlajšo generacijo, zaposlili precejšnje število mladih igralskih zvezd, ki so med generacijo Z izredno priljubljene (npr. Jenna Ortega in Camila Mendes).
Nov ideal moškosti narekuje generacija Z
Mladi Timothée Chalamet se močno razlikuje od moških, ki so pred njim mnogo let veljali za univerzalne 'seks simbole' (npr. Brad Pitt, Johnny Depp ...), izžareva namreč popolnoma drugačno energijo, od njih pa ga loči tudi modernejši slog. Krasita ga vidna samozavest in absolutna svoboda, po kateri hrepenijo mlajše generacije.
Namesto skorajda grozeče moškosti je vidno odprt in čustven, namesto dveh metrov višine in močnih mišic ima povsem povprečno postavo, namesto oblek in kravat pa nosi svilene srajce in suknjiče brez hrbta. Ima torej vse tisto, kar generacija Z najbolj ceni – je feminiziran, spolno fluiden, modno neobremenjen in čustveno dostopen.
Timothée Chalamet o konceptu moškosti
Timothée Chalamet je v enem izmed intervjujev razkril, da je kot najstnik večino svojih oblačil kupil na ženskem oddelku, saj so mu ta najbolj ustrezala, ko je odraščal, ta njegov stavek pa je na mlajši generaciji pustil močan vtis, saj so se z njim mnogi poistovetili.
"Čutim veliko navdušenje, ker je generacija, ki ji pripadam, odločena delati stvari na svoj, nov način," je še povedal Chalamet leta 2019, kmalu za tem, ko je na rdeči preprogi navdušil oboževalce s svojim izzivalnim stajlingom.
"Verjamem, da se trenutno vse vrti okoli vprašanja identitete. Kako se odločimo, da se predstavimo v svetu, ne da bi stopili iz še ene 'škatle', je nekaj, kar postane ključnega pomena. To je svoboda, ki se vedno bolj spodbuja. Vonj je ostal skoraj edina sled pristnosti, ki je ne moremo pokazati na družbenih omrežjih," je še povedal francosko-ameriški igralec in dodal: "Družbena omrežja nam velikokrat želijo vsiliti lepotne ideale in način življenja, a z leti spoznaš, da je ključno življenje prilagoditi – sebi."
Timothée Chalamet ni edini primer novega simbola moškosti
Podobne lastnosti kot Timothée Chalamet ima tudi Harry Styles, ki je še posebej priljubljen med mlajšo generacijo poslušalcev pop glasbe. Poleg svojega stila oblačenja in splošne drže pa ima Harry še eno zanimivo, a hkrati banalno lastnost, ki pa jo generacija Z zelo ceni.
Styles je v preteklih letih postal znan kot glasbenik, ki ne skriva svoje ljubezni do raznobarvnih lakov za nohte, ustanovil je celo lastno blagovno znamko, imenovano Pleasing. Za podobno podjetniško potezo se je odločil tudi kontroverzni ameriški glasbenik Machine Gun Kelly, ki je posebno pozornost posvetil veganskim lakom za nohte, temu trendu pa z veseljem sledi tudi igralec Tom Sandoval.
Moda
Vir: tportal.hr, voguebusiness.com
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV