Zadovoljna.si
Hit produkt 2016

Novice

Naravni dezodorant, ki je navdušil Slovenijo

J.V.
16. 02. 2017 07.56
1

Začelo se je kot igranje z lonci v domači kuhinji, nadaljevalo v oddaji Štartaj, Slovenija!, končalo pa z zmago in osvojenim nazivom Hit produkt leta. A za Simona Oblaka in Tino Štrubelj, ki stojita za znamko Nelipot, to v resnici ni bil konec, ampak začetek. Njuno življenje je doživelo popoln preobrat, preseliti sta se morala v večje prostore in zaposliti dodatne ljudi. Njun posel cveti kot še nikoli in prihodnost ročno izdelanih dezodorantnih krem Nelipot je zelo sijoča.

Hit produkt 2016
Hit produkt 2016FOTO: POP TV

Čas je za nove priložnosti in nove zgodbe. Povej nam svojo in se prijavi TUKAJ!

Ko sta se odločila za sodelovanje v oddaji Štartaj, Slovenija!, kakšna so bila vajina pričakovanja? Sta pričakovala, da bo vajin produkt postal hit produkt leta?

Najina pričakovanja ob odločitvi za sodelovanje so šla predvsem v smeri odlične poslovne priložnosti, uveljavitve blagovne znamke Nelipot na slovenskem trgu ter širitvi mreže poslovnih partnerjev. Najina pričakovanja so bila po najinem mnenju realistična, saj odziva in podpore, kakršne smo je bili deležni vsi udeleženci prve sezone oddaje Štartaj, Slovenija!, zares ni bilo moč predvideti. Nisva pričakovala naziva Hit produkt leta, morava pa priznati, da sva se na začetku odločila, da če greva v to, greva z vsemi močmi in popolno predanostjo. Vedoč pa, da to ni le začetni šprint, ampak tek na dolge proge, zato je zelo pomembno, da je kondicije in fokusa tudi za leta po oddaji.

Kako se je vajino življenje spremenilo od zmage? Kakšne spremembe je prinesla?

Najino življenje je dejansko doživelo popoln preobrat, vendar so bili zadnji meseci leta 2016 dobra priprava na to. Oba sva mnenja, da si je težko predstavljati, kaj pomeni za mikro podjetje z lastno proizvodnjo, takšen posel. Ko smo “preživeli“ december, sva v januar vstopila s polno paro in brez predaha. Treba je bilo poiskati nove prostore, saj je očetova klet postala premajhna; poleg novozaposlene Line, ki se nama je pridružila, sva morala poiskati še dodatne delovne sile; treba je bilo posodobiti sistem nabave in odpreme, hkrati pa že delati na razvoju novih produktov. Pestro je, a tega ne bi zamenjala za nič na svetu. Ko vidiš, kako raste nekaj, kar sva ustvarila sama in z lastnim trudom, je to zares nekaj najlepšega.

Simon Oblak in Tina Štrumbelj
Simon Oblak in Tina Štrumbelj FOTO: POP TV
Kaj je bila najbolj pomembna stvar, ki sta se jo v zadnjem letu naučila?

Da ne smemo podcenjevati spanca. Morda bi pričakovali kaj bolj visoko letečega, a dejansko sva premikala meje mogočega in hkrati tudi svoje izčrpanosti. Za zdravo delovanje možganov in telesa, posledično pa tudi najinega odnosa, je spanec ključen. Temu se sedaj ne odrekava več.

Bi kaj spremenila?

Spremenila bi le to, da bi bila bolj pogumna v svojih prodajnih napovedih, kaj bo oddaja prinesla in bi se tako lahko bolje pripravila na december in polnjenje Sparovih polic. Zares naju je razžalostilo, ko veš, da se trudiš na vse pretege, pa ti kupec napiše, da že drugič ali tretjič ni dobil želenega Nelipota na prodajni polici Štartaj, Slovenija!. A vedela sva, da delava vse kar je v najini moči in veselilo naju je, da so kupci na koncu vseeno bili razumevajoči. To pomaga, da potem lažje zaspiš. No, ampak saj tako ni bilo časa za spanje. (smeh)

Kaj bi rekla vsem tistim podjetnikom, ki razmišljajo o tem, da bi se prijavili v oddajo?

V kolikor imajo produkt, v katerega verjamejo in so že tako daleč, da so ga predstavili določenemu številu kupcev in dobili dober odziv, naj sploh ne odlašajo. To je za vsakega podjetnika življenjska šola in priložnost.

Kakšen nasvet bi dala vsem tistim, ki se bodo za naziv Hit produkt leta potegovali v novi sezoni oddaje?

Ob najinih večerih v kleti, sva največkrat poslušala Val 202 in en večer v decembru so gostili Petra Mankoča. Govoril je o tem, kaj naredi vrhunskega športnika, o odrekanjih (vstajanje ob petih šestih zjutraj, odpovedovanje družabnemu življenju), treningi zjutraj in zvečer (v najinem primeru je bila to jutranja in večerna proizvodna izmena), jasni cilji in doslednost pri izvajanju. No, če preneseva na najino izkušnjo v odddaji, bi šlo to v smeri: zastaviti si cilj (prepoznavnost, prodaja), narediti načrt, kako do njega v okvirih oddaje (dobra aktivna prodaja, komunikacija s kupci, načrt za družbena omrežja), popolna predanost (obveznosti je veliko, temu se je potrebno prilagoditi in ne popustiti) ter vse skupaj jemati z zvrhano žlico dobre volje – če zmanjka te, vse skupaj nima smisla. (smeh)

Kakšni so vajini načrti za naprej? 

Najini načrti za prihodnost so jasni. Poleg tega, da si želiva ozavestiti čim večje število Slovencev, da obstaja popolnoma naravna alternativa v kozmetiki, si želiva pripeljati blagovno znamko Nelipot tudi na tuje trge. Najina želja je tudi, da bi se sodelovanje s Spar Slovenija v prihodnosti nadaljevalo na domačem in morda nekoč tudi tujem trgu.

Štartaj, Slovenija!
Štartaj, Slovenija!FOTO: POP TV

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646