Ste dovolj pogumni, da si upate ujeti svoje misli v najbolj odmevne rime? Novo gibanje se je začelo z videospotom, v katerem v glavni vlogi nastopa Lado Bizovičar in ki podira rekorde na Youtubu. Spevne rime, ki so neverjetno »nalezljive«, so delo Jureta Karasa in glasbenega producenta Damjana Joviča, pridružil se jima je raper Nipke, glasen pa je bil tudi Lado: »Šlatam tujo posteljnino, sosed vrta z bormašino, tamau grizlja malino.«
Navdih lahko najdete povsod okoli sebe
Poiščite svojo inspiracijo v zabavnih beatih in postanite navdih tudi sami. »Da gre HOFER SCENA dobro v uho, sem ugotovil kmalu po začetku kampanje – mularija na morju je za mano repala komad, izvirnosti že takrat ni manjkalo … O marsikaterem mulcu bomo še slišali,« pravi Lado.
HOFER SCENA ni le oglas – gre za opomin, da lahko živiš, kot si želiš, in povabilo, da se pridružiš novemu gibanju, ki so se mu priključili že mnogi. Nekateri z rapanjem, spet drugi s svojimi gibi, s katerimi je navdušil priznani plesni koreograf Željko Božič, zdaj pa pri Hoferju h kreativnemu udejstvovanju vabijo še vse ostale, tokrat nadobudne pisce rim. »HOFER SCENA je oglas, ki ima rekorden ogled na naših kanalih, saj beležimo že skoraj 800.000 ogledov. In če je plesni natečaj ogrel Slovenijo, v tokratni izvedbi spletne aktivacije vabimo vse, da se nam pridružijo in zarimajo tako, kot si želijo. Navdih lahko najdejo na naših profilih na vseh družbenih omrežjih, pa tudi v letaku in na spletni strani. In če dobimo rimo fino, jo lepo nagradimo ter poskrbimo, da se bo o njej še dolgo govorilo,« so v duhu nagradne igre povedali pri največjem diskontnem trgovcu v Sloveniji.
Pridruži se tudi ti in odnesi svojo nagrado!
Vse, kar morate storiti, je, da svoje rime vnesete na hoferscena.si v temu namenjeno okence, v katerem je dovoljenih največ 255 znakov, kar ustreza dvema kiticama. To lahko naredite do 25. novembra 2020, pri čemer pa ne pozabite pripisati svojih kontaktnih podatkov (imena, priimka in e-naslova), ki služijo zgolj za pošiljanje nagrad. Počakajte še na zaključek aktivacije in držite pesti, da boste med tistimi izbranci, ki bodo osvojili nagrado – HOFER darilni bon v višini 40 evrov. Podarili bodo namreč tri nagrade, nagrajence pa bodo razglasili na spletni strani hofer.si .
To pa še ni vse, saj vašo rimo – v primeru vaše privolitve – morda čaka tudi objava v katerem od oglasnih formatov. HOFER bo še posebej vesel rim o kakovostnih izdelkih, o vedno sveži izbiri, o trajnostni usmerjenosti, širini ponudbe, najboljšem sladoledu … Skratka o tem, kar vas navdušuje in vam omogoča, da živite, kot si želite. Zakaj torej ne bi sodelovali – ne samo s prepevanjem najboljših rim, ampak tudi z njihovim ustvarjanjem? Mogoče boste prav vi s svojimi pozitivnimi, zabavnimi, sproščenimi in spodbudnimi mislimi nadaljevali Hoferjevo poslanstvo, da ne delajo razlik, ampak povezujejo najrazličnejše generacije, od najmlajših pa tudi do tistih malo starejših.
Sponzorirana vsebina