Prada je minuli teden po mesecih ugibanj in tržnih pretresov dokončno prevzela Versace za 1,25 milijarde evrov. Združitev dveh italijanskih modnih ikon pomeni novo poglavje v zgodovini Versaceja in utrjuje Pradin položaj na svetovnem modnem prizorišču.
Prevzem je bil sklenjen po nižji ceni od pričakovane zaradi tržnih pretresov, ki so posledica trgovinskih politik predsednika Trumpa. Versace se tako pridružuje Pradinim blagovnim znamkam Prada, Miu Miu, Church's, Car Shoe, Luna Rossa in Marchesi.

Zakaj je prišlo do prodaje?
Ameriška skupina Capri Holdings je bila pod pritiskom, da proda Versace, da bi zmanjšala svoj dolg. Po neuspešnem poskusu združitve s Tapestryjem je Prada hitro postala eden glavnih kandidatov za prevzem Versaceja.

Vpliv tržnih pretresov na modno industrijo
Trgovinski spori in negotovost so močno prizadeli modno industrijo, kar se je odrazilo tudi na ceni prevzema Versaceja. Prada je uspela izpogajati nižjo ceno, kar kaže na izzive, s katerimi se sooča luksuzna modna industrija.
Kljub upočasnitvi luksuznega modnega trga pa je Prada v letu 2024 zabeležila rast prihodkov. Prodaja se je povečala za 17 %, kar je deloma posledica uspeha blagovne znamke Miu Miu. Ta rast kaže na Pradino sposobnost prilagajanja tržnim razmeram in njen potencial za nadaljnjo rast, združitev z Versacejem pa naj bi še dodatno okrepila njen položaj na globalnem trgu.

Donatella Versace kot ambasadorka blagovne znamke
Donatella Versace, ki je 27 let vodila kreativno smer Versaceja, bo po prevzemu prevzela vlogo ambasadorke blagovne znamke. Osredotočila se bo na odnose z javnostmi, dobrodelne projekte in predstavljanje blagovne znamke na rdeči preprogi. Njeno mesto kreativnega direktorja bo zasedel Dario Vitale, nekdanji direktor za podobo pri Miu Miu.


Združitev dveh različnih modnih stilov
Prada in Versace sta znana po svojih različnih modnih stilih. Versace slovi po svoji ženstvenosti in drznosti, medtem ko je Prada bolj znana po svojem intelektualnem in minimalističnem pristopu. Združitev teh dveh kontrastnih stilov bo zanimiva in bo nedvomno vplivala na prihodnje kolekcije obeh blagovnih znamk.
Prevzem Versaceja s strani Prade je bil dolgo pričakovan in predstavlja enega najpomembnejših dogodkov v modni industriji v zadnjih letih. Združitev dveh italijanskih modnih velikanov bo nedvomno imela velik vpliv na prihodnost mode in bo spremenila dinamiko v industriji.

Neuspehi v preteklosti
Prada je v preteklosti že poskušala razširiti svoj portfelj z nakupom blagovnih znamk Jil Sander, Helmut Lang in Alaia. Vendar pa so se ti poskusi izkazali za neuspešne. Tokratni prevzem Versaceja predstavlja novo priložnost za Prado, da okrepi svoj položaj na globalnem trgu.




Moda
Vir: forbes.com, theguardian.com, nytimes.com
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV