Zadovoljna.si
image (28)

Samo za moške

FOTO: Prsate lepotice zamenjali goli 'dedci'?

M.K.
04. 12. 2008 18.22
8

Se spomnite napol golega nogometaša Beckhama, razkrečenega v reklami za Armanijeve spodnjice? Zlobneži sicer trdijo, da so njegovo „moškost" računalniško obdelali.

Predstavnice nežnejšega spola si vse bolj pogosto lahko spočijejo oči na razgaljenih moških, ki se vabljivo muzajo v reklamnih spotih in na velikih oglasnih panojih. Ne le v medijih, ampak tudi po modnih brveh korakajo vse manj oblečeni moški. Ali to pomeni, da bodo kmalu izpodrinili slečene lepotice.

Kdo je "pravi“ moški?

Giorgio Armani, znani italijanski modni oblikovalec, je za promoviranje moškega spodnjega perila izbral Davida Beckhama. Beckham naj bi po mnenju številnih predstavljal sodobnega moškega. Če sodite po slavnem nogometašu, potem je idealen moški poklicno uspešen, dober mož in skrben oče. Roko na srce, takega moškega težko najdemo, na Beckhamovo popolnost pa gotovo vpliva njegovo precejšnje premoženje. Kakor koli, v Armanijevi reklamni akciji za moško spodnje perilo je nastopil v spodnjicah. Zlobneži sicer trdijo, da nogometaš ni tako bogato obdarjen in do so mu mednožje, ki ga je angleški nogometaš ponosno razkazoval na jumbo plakatih, računalniško ustrezno povečali. Na fotografijah paparacev je Davidovo mednožje precej bolj skromno in nič kaj preveč polno.


Svoje, skoraj golo telo, pa ni pokazal le Beckham. Razgalil se je tudi eden izmed najbolj uspešnih britanskih plavalcev, 39-letni Mark Foster, ki si je prav tako nadel slavne spodnjice. Kateri je bolj obdarjen, lahko presodite sami s primerjavo obeh fotografij.
Nedavno se je slekel, čeprav le na pol, tudi filmski igralec Matthew McConaughey, ki je bil v reviji People razglašen za najlepšega samskega moškega na svetu. Občudujemo ga lahko v reklami za moški parfum prestižne znamke Dolce&Gabana.


Obsesija najstnic

"Dedce" iz oglasnih sporočil vse bolj obožujejo tudi najstnice, ki naj bi lepotce z izklesanimi telesi dobesedno idealizirale. Kot poročajo nekateri spletni mediji, je poveličevanje "pravega" moškega v medijih ameriške najstnice tako zaslepilo, da so začele podcenjevati moške, ki ne ustrezajo tem merilom. Ameriška študija, ki so jo opravili na 142 gimnazijkah, je pokazala, da so dekleta, ki pretirano idealizirajo lepotce iz modnih brvi, reklamnih panojev in filmske zvezdnike, bolj materialistične, imajo več seksualnih izkušenj in se tudi čustveno veliko bolj navežejo na pripadnika močnejšega spola. Zanje tudi velja, da so bolj labilne osebnosti in mediji nanje hitreje in lažje vplivajo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (8)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646