Trenutno vas lahko ob Salome, Urški Vučak Markež in Zvezdani Mlakar spremljamo v Menopavzi, predstavi Špas teatra. Kako so potekale priprave? Kakšna je razlika med glasbenim in gledališkim odrom?
Moje vodilo je, da prav vsak nastop – ne glede na to, ali govorimo o gledališkem ali glasbenem odru – zahteva ogromno priprav in izpopolnjevanja. Tako je bilo tudi tokrat. Gre namreč za disciplino umetnika, ne glede na to, kje je prostor njegovega izražanja. Ker gre pri gledališču za obsežen ansambel, je v nasprotju z mojo glasbeno kariero več prilagajanja in prepoznavanja potreb sodelujočih ter upoštevanja zahtev režiserja. Vse pa je delo in repeticija.
Gledališki oder vam ni tuj, spremljali smo vas že v Bakhantkah, sodelovali ste tudi pri predstavi Najstarejša obrt. Na podlagi česa se odločite, ali boste ponujeno vlogo sprejeli?
Odločim se v hipu, po intuiciji. Prioritetno pa je, da mi mora vloga predstavljati izziv.
Bakhantke se od Menopavze močno razlikujejo. Kako ste se pripravili na povsem drugačno vlogo? Številni uveljavljeni igralci pravijo, da je občinstvo najtežje nasmejati.
Da in ne. Vloga v Bakhantkah je bila na primer zelo zahtevna, bila je tragičnega značaja in popolno nasprotje s komično vlogo v Menopavzi. Za vsako vlogo je potrebno, da se kar najbolje transformiraš v osebo, ki jo v nekem trenutku predstavljaš, in jo kar se da prepričljivo odigraš pred občinstvom.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV