Že dolgo ni nobena serija Slovencev in Slovenk tako prikovala pred televizijske zaslone kot serija Skrito v raju. Glavni igralci so postali junaki, ki jih je na prvem meet&greetu za katerokoli slovensko serijo pričakala nepregledna množica ljudi, ki je v en glas prepevala naslovno pesem Skrito v raju. Vzdihi navdušenja in kriki evforije, so se glasili naslovi po dogodku, interes javnosti pa je vse od prvega do zadnjega dela ostal visoko nad pričakovanji.
"Z izjemnim veseljem in ponosom smo spremljali, kako so gledalci serijo Skrito v raju sprejeli za svojo. Strnili smo vse naše pretekle izkušnje ter ustvarili dnevno serijo z vrhunsko igralsko zasedbo, rajskimi lokacijami in zgodbo, ki pritegne. Ustvarjanje izvirnih lokalnih vsebin vrhunske kakovosti, ki so blizu čim večjemu krogu gledalcev, je naše poslanstvo, zato smo veseli, da nam je to uspelo. Še naprej si bomo prizadevali, da razvijamo in podpiramo domačo produkcijo, domače ustvarjalce, ekipe, slovenske igralce, pisce in režiserje, saj je to tisto, kar naši gledalci najbolj cenijo," je povedala Danica Knego, direktorica programa na Pro Plus.
Navdušenju pritrjujejo tudi rezultati. Skrito v raju je bila v svojem terminu najbolj gledana vsebina na slovenski televiziji, ki je navdušila vse ciljne skupine, od najmlajših do najstarejših. V povprečju jo je spremljalo 39 % gledalcev, ki so v tistem času gledali televizijske vsebine v živo in z zamikom. Na VOYO je prva sezona serije zabeležila kar 9 milijonov ogledov, kar 60 odstotkov uporabnikov in uporabnic pa si je pogledalo vsaj eno epizodo.
Finale prve sezone je poskrbel za kar nekaj razpletov, a prinesel kar nekaj novih zapletov. Edvard se je dokončno izjasnil proti škodljivemu zakonu, Nada in David sta se odločila, da se glede na vse poslovita, medtem pa je Mark Lari razkril celotno resnico o njenem očetu. A kar nekaj neznank je ostalo nerešenih. Bosta Lara in Mark našla skupno pot? Na srečo na POP TV kmalu prihaja še druga sezona, ki bo ponudila odgovore na vsa vprašanja.
*AGB Nielsen Media Research, ciljna skupina 18-54 let, delež gledalcev TV vsebin v živo in z zamikom na isti dan.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV