Na VOYO prihaja nova originalna serija Hiša ljubezni, ki bo gledalce popeljala v nenavadno in zabavno okolje prvega legalnega bordela v Sloveniji. Da, prav ste prebrali. 10. oktobra bomo lahko vsi legalno pokukali v ta magični svet žametnih skrivnosti, prevar in ljubezenskih iluzij. Bordel, v katerem ni radovednih sosedov, utripajočih neonskih napisov ali sumljivih strank.
Kaj se dogaja za štirimi rdeče tapeciranimi stenami?
Ljubezen, prijateljstvo, seks? Vse od naštetega. Matej Puc je Mare, tisti nespretni mali prevarant, ki ima plan, ful keša. Karin Komljanec je njegova poslovno bistra sestra Suzi, ker – priznajmo si – za vsakim moškim stoji močna ženska. Odločita se, da bosta združila skupino družbenih odpadnikov in odprla bordel. "Sej to je biznis kot katerikoli drug biznis, ljudje pridejo po storitev in mi jim jo damo."
Dami noči v Hiši ljubezni sta Karmen (Zala Djuric) in Dolores (Zvezdana Mlakar), ker pa hiša zadovolji oba spola, je za ženske najbolj zaželena roba Sandi (Luka Cimprič). Tukaj pa je še sarkastična receptorka Pia (Mila Fürst), ki skrbi za varnost in organizacijo, Edo (Aleksandar Rajaković), Maretov najboljši prijatelj in Suzijin bivši mož, ter pretkani Leon (Gregor Gruden), ki pridno izkorišča Maretovo odvisnost od stav, denarja in tveganj.
Čeprav Hiša ljubezni prinaša veliko smeha, bo na mizo vrgla tudi nekaj težjih vprašanj. Moralne dileme, ljubezni – prve, druge in tiste pozabljene, odnose med spoloma in jasno: denar. Spoznali bomo tudi zelo raznolike in zahtevne stranke. Nekateri iščejo sprostitev, drugi ljubezen, spet tretji zveličanje.
VOYO – pionir drznosti, ki si upa!
Hiša ljubezni ni kar ena serija – to je VOYO serija. "Želeli smo narediti vsebino, ki bo pritegnila širši krog občinstva, a ohranila tisto ostrino, drznost in inovativnost, ki je značilna za VOYO. Veseli me, da premikamo meje in prinašamo nekaj, česar pri nas še nismo videli," pravi Dejan Krupić, urednik serije.
Za serijo stojita Luka Štigl in Sanja Raičević s produkcijske ekipe Squareme, ki nam je že servirala Truplo, tokrat pa so šli korak dlje. Slovenski bordel na malih zaslonih? "Videli smo že komedije na različnih delovnih mestih – v pisarni, v restavraciji, na kliniki, tokrat je delovno mesto pač bolj nenavadno," je povedal Luka Štigl.
Vijolična revolucija na VOYO
VOYO je dodatno zavihal rokave in prenovil svojo podobo. Zdaj se bohoti v živo vijolični barvi. "Želimo se nenehno razvijati in zadovoljiti potrebe naših uporabnikov, zato skladno s tem osvežujemo podobo ter komunikacijo naše blagovne znamke. Z osvežitvijo pa bo VOYO poenotil tudi svojo vizualno podobo na vseh šestih trgih, na katerih je prisoten in kjer ima skupno že več kot milijon uporabnikov," je pojasnila Stella Litou, direktorica Pro Plus in RTL.
VOYO je že od začetka svojega delovanja v Sloveniji zgodba o uspehu. Številke govorijo same zase – z več kot 180 tisoč uporabniki, je najbolj priljubljen slovenski VOD. "Kar nas veseli, je, da število uporabnikov še raste in se je v enem letu povečalo za 12 odstotkov," je razložila Stella Litou. In očitno imamo Slovenci radi lokalne vsebine – kar 88 odstotkov uporabnikov gleda domače stvaritve. Najuspešnejši med njimi? Seveda Ja, Chef!, ki ima že več kot 35 milijonov ogledov in podira rekorde v slovenskem prostoru.
Svetla prihodnost za slovensko produkcijo
Ampak VOYO se ne ustavlja. Investicije, nove serije, lokalne zgodbe so prihodnost, pravijo. "Kot nekdo, ki je med ključnimi investitorji in podporniki kakovostne slovenske produkcije, bomo še naprej vlagali v originalne vsebine in našim uporabnikom še naprej ponujali najboljšo lokalno zabavo za vsak dan," zagotavlja Stella Litou. Torej če še niste skočili na VOYO vlak – zdaj je čas, da se udobno namestite in uživate v slikoviti vožnji!
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV