Zadovoljna.si
Burka

Novice

Seksi oblačila zamenjala za burko

Z.K.
17. 10. 2011 17.35
8

Kim Kardashian je skupaj z mamo Kris Jenner v hotelu Atlantis Palms v Dubaju odprla trgovino Millions of Milkshakes. Temnolasa Američanka, ki slovi po svojih seksi oblinah, je tudi ob tej priložnosti ostala zvesta sama sebi in se na otvoritvi pojavila v seksi obleki, ki je poudarila vse njene čare. Kljub temu da je Kim ljubiteljica seksi oblačil, pa sta z mamo obiskali tudi trgovino, ki ponuja burke, v nekaterih muslimanskih državah tradicionalna oblačila, ki prekrivajo celotno telo od glave do pet. In burko si je nadela tudi Kim.

Burka
Burka FOTO: Reuters

Kim Kardashian ni le seksi lepotica, temveč tudi uspešna poslovna ženska, saj je v nekaj letih uspela nakopičiti zajetno premoženje, ki je po nekaterih ocenah vredno kar 35 milijonov dolarjev. Pred kratkim je ameriška starleta odšla novim poslovim priložnostim naproti v Dubaj. V hotelu Atlantis Palms je odprla trgovino Millions of Milkshakes, kjer bodo ponujali sadno pijačo iz jagod, banan in ananasa, ki jo vse dame iz družine Kardashian obožujejo. Kim v Dubaju ni navdušila zgolj s svojimi sadnimi pijačami, temveč tudi s svojo pojavo. Američanka je tamkanjšnje moške dodobra navdušila, saj, kot je znano, domačinke nosijo burke, abaje in druga tradicionalna oblačila, ki povsem skrijejo njihovo telo.

Pod burko draga dizajnerska oblačila

Običajno tujkam, ki pridejo v Dubaj, priporočijo, naj se oblečejo spodobno: krilo, ki pokriva kolena ali dolge hlače. V hotelih in lokalih veljajo za tujke bolj svobodna pravila, ob hotelskem bazenu se celo lahko pojavijo v kopalkah. Za domačinke so pravila bolj stroga, zanimivo pa je, da je izpod črne burke in abaje velikokrat mogoče uzreti ekskluzivna in draga oblačila najbolj prestižnih modnih oblikovalcev. Dame iz bogatih arabskih družin zagotovo ne vprašajo za ceno, ko v trgovini izbirajo obleke za svečane priložnosti. Na modnih revijah se skorajda nikoli ne posedejo v prvo vrsto, med nakupovanjem so zelo diskretne, pa vendar sodijo med najbolj pomembne stranke svetovno znanih modnih hiš, ki ponujajo visoko modo. Zagotovo je to za marsikoga presenetljivo, saj drage kreacije živih barv v javnosti prekrijejo s črnimi tradicionalnimi oblačili.

50 tisoč evrov za eno obleko

Najboljše stranke v drage trgovine prihajajo iz Združenih arabskih emiratov, Savdske Arabije, Kuvajta in Katarja. Petične dame s polnimi denarnicami brez težav zapravijo 50 tisoč evrov za eno obleko, ki jo bodo nosile na ekskluzivni zabavi, na kateri pa ne bo moških. "Vse kraljevske družine z Bližnjega vzhoda so naše stranke," je za Reuters povedala Katherine Riviere iz modne hiše Cristian Dior. Za ženske z Bližnjega vzhoda je moda statusni simbol. Na zabavah želijo blesteti in predvsem mlajše, še neporočene, želijo narediti dober vtis na morebitne tašče, saj moških na teh zabavah ni.

Bleščice in dragi kamni

Kadar kupujejo svečana oblačila, se najpogosteje odločajo za obleke z veliko bleščicami, kristali in bleščeče tkanine. V Združenih arabskih emiratih predstavljajo dizajnerska oblačila kar 42 odstotkov celotnega trga luksuznih proizvodov. Za Dior, Chanel, Valentino in druge priznane modne hiše, ki so najbolj popularne med ženskami na Bližnjem vzhodu, je največji izziv beležiti, kaj je kdo od kupcev kupil, saj nikakor ne morejo tvegati, da bi se dve dami na istem dogodku pojavili v enakem oblačilu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (8)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646