Zadovoljna.si
image (28)

Novice

Pametni imajo možgane, pogumni pa 'jajca'

T.M.
07. 07. 2010 11.11
0

Takšen je slogan nove reklamne kampanje priljubljene blagovne znamke kavbojk, ki pa naj bi po mnenju javnosti prekoračila mejo dobrega okusa in je po mnenju nekaterih opolzka. Je golota res že izpeta tema v komercialni rabi?


Da seks prodaja, so ugotovile že številne oglaševalske agencije, ki se poslužujejo golote, ujete v intimnem trenutku, in jo izkoriščajo za komercialne namene. Medtem ko se nekateri zgražajo, pa imajo tovrstni reklamni panoji in spoti očitno odličen namen, saj pritegnejo kupčevo pozornost. Na drugi strani pa razburkajo strasti moralistov in tistih, ki se borijo za dostojnost v komercialnem svetu. Le koga je užalila ženska, ki je varnostni kameri pokazala svoje oprsje? In zakaj bi nekoga zmotilo dekle, ki je slikala svojo mucko? Mar tega ne počnemo vsi?! Odgovor je na dlani. To se sme početi le v intimnem okolju in ne na orjaških reklamnih panojih, ki oglašujejo oblačila in samozavestno trdijo, da ni potrebno imeti pameti, ampak jajca in da je dobro biti neumen. Punci, ki razkazujeta svoja naravna bogastva, sicer imata pogum oziroma jajca, vendar jima manjka velika mera dobrega okusa. Vsaj takšnega je mnenja stroka in pogosto kritična javnost.


Žaljivo in neodgovorno?

Priznani modni hiši so omenjena oglasa cenzurirali z utemeljitvijo, da predstavljata resno žalitev morale tudi med odraslimi ciljnimi skupinami. Oblastni organ za oglaševalske standarde je sporočil, da se je 33 ljudi pritožilo, da sta reklami neprimerni za otroke, žaljivi, neprimerni ter spodbujata protisocialno obnašanje. Modna hiša je stopila v bran svoji oglaševalski usmeritvi z argumentacijo, da sta posterja prikazovala zelo poudarjen in nepričakovan prikaz ženstvenosti. Ob tem so še dodali, da je oglas v zvezi z varnostno kamero načel še vprašanje družbene obremenjenosti s tovrstnimi nadzorom, ki ga najdemo že na vsakem vogalu in v povprečnem človeku vzbujajo nelagodje. Pristojni organ je kljub temu prepovedal oba oglasa, saj naj bi izražala eksplicitno seksualno vsebino, ki se je pojavljala v splošnih medijih, kar pomeni, da so imeli otroci neposreden dostop do nje. S tem so prekršili pravila odgovornega in spodobnega oglaševanja. Pa to še ni vse, saj so dodali, da sta prizora resna žalitev tudi za marsikaterega odraslega človeka. "Bili smo zaskrbljeni, saj se podoba ženske, ki si fotografira spolovilo ter razkazuje gole prsi kameri na javnem mestu, ne zdi primerna za javno oglaševanje. Gre namreč za splošne medije, ki so zlahka dostopni otroškim očem, podobi pa prikazujeta eksplicitno seksualnost," so striktni nasprotniki. Zato so prepovedali nadaljnje objave oglasa v splošno dostopnih medijih.

Grešna Eva oziroma Rebeka

Tudi Slovenci so se že obregnili ob marsikateri reklamni pano, ki naj bi oglaševal moško revijo, udobno obutev, luksuzni avtomobil ali eksotično potovanje. Pozornost pa niso želeli pritegniti z izdelkom, ampak z razgaljeno ali celo povsem golo mladenko. Še posebej sporen je bil oglas v neposredni bližini svetega hrama, kjer je tamkajšnji duhovnik javno okrcal grešnike, ki so si drznili oskruniti božjo podobo. V resnici je šlo za postavno in razgaljeno dekle, ki je sicer spominjala na rajsko Evo, le da ji je namesto figovega lista mednožje zakrivala zvezdica. Odgovor na očitke je bil jasen, da gre za svobodo v izražanju, ki nikomur ne more povzročiti neposredne škode. Največ škode pa naj bi imela naša slavna pevka Rebeka Dremelj, saj je bil poleg plavolaske velik napis 'gola Rebeka'. Vendar se je naša vsestranska Brežičanka hitro pomirila in oprostila nič kaj domiselnim 'kreativcem'.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646