Zadovoljna.si
Sanja Grohar je objavila fotografijo svoje nove pričeske.

Novice

Za slavo je treba znati "twittati" ...

Ni.J.
27. 10. 2011 11.09
1

Če je bilo včasih za slavo treba marsikaj pokazati, recimo dobro peti, plesati, igrati, je zdaj očitno potrebno le dvoje – znati dobro "twittati" in imeti dober smisel za samopromocijo z objavljanjem čim bizarnejših stvari. V zvezdniškem svetu je takih ogromno – Coco, Demi Moore, vse bolj aktivna mišičnjakinja Jodie Marsh, nazadnje pa se jim je pridružila še Cheryl Cole. Kako je s Twitterjem na tujem in kako pri nas?

Pri nas je med znanimi osebnostmi precej razvita komunikacija z javnostjo prek Facebooka. Komuniciranje prek Twitterja je v Sloveniji za zdaj še vedno nekoliko manj razvito, čeprav prek njega poleg različnih "zvezdnikov" in "zvezdnic" vse bolj intenzivno svoje misli objavljajo tudi politiki. Twitter je sicer socialno omrežje, ki omogoča hitro obveščanje o dogajanju in daje sledilcem občutek neposredne povezanosti z osebo, ki objavlja na Twitterju. Znani lahko na ta način navežejo tesen stik s svojimi oboževalci in jim dajejo občutek pomembnosti, politiki pa s smiselnimi objavami okrepijo zaupanje ljudi vanje.

Najprej na tuje ...

Pevka Cheryl Cole je nedavno izjavila, da Twitter preprosto obvlada. In očitno je imela prav. 28-letnica je na socialnem omrežju aktivna že nekaj let in je postala že skoraj odvisna od rednega objavljanja bolj ali manj bizarnih stvari. Svoje oboževalce redno obvešča o vsem, kar se ji dogaja, objavlja fotografije, deli povezave, velikokrat pa tudi ameriškim vojakom sporoči, da jih ima rada in da jih podpira. A pred kratkim se je prvič zgodilo, da je fotografija, ki jo je objavila na Twitterju, pristala v skoraj vseh medijih. Gre za fotografijo, na kateri ima ogromne plastične ustnice, s čimer se je želela pošaliti na račun množice, obsedene z lepotnimi operacijami. Očitno je objavljanje bizarnih stvari tisto, kar ji lahko prinese še dodatno slavo.

Zaslovela z bizarnimi objavami

Ženska, ki je zaslovela prav prek Twitterja, je na primer Nicole Austin, bolj znana kot Coco, sicer žena raperja Ice-T-ja. Coco vsak teden za svoje oboževalce poskrbi tako, da objavi novo fotografijo svoje zadnjice ali prsi. In njenim objavam trenutno sledi že skoraj 430.000 ljudi. Tudi Demi Moore je vešča v objavljanju fotografij. Najraje objavlja nekoliko provokativne fotografije sebe v spodnjem perilu ali v kopalnici, pred nekaj časa pa je objavljala tudi fotografije sebe in Ashtona.

Brez Twitterja ji ne bi uspelo

Med zadnje starlete, ki so pozornost poiskale na Twitterju, spada tudi Jodie Marsh. 32-letnica je zaslovela predvsem z objavo fotografij svojega neverjetno mišičastega telesa. Včasih veliko bolj ženstvena Jodie je pred kratkim nastopila na fitnes tekmovanju in ponosna je, da je v kratkem času tako zelo preoblikovala svoje telo. Fotografije, na katerih razkazuje svoj trebušček in mišičasto telo, oblečena pa je v prosojno spodnje perilo, zdaj objavljajo skoraj vsi mediji in očitno ji je uspelo doseči cilj – povečati svojo prepoznavnost v svetu. "Haha, je golota sploh dovoljena na Twitterju? Sem nova v tem ... Res ne smem? Očitno bom zašla v težave. Haha ...," se je pošalila in pritegnila še večjo pozornost. Kontroverzna zvezdnica je posebej vesela, ker je na novo zaslovela z novo podobo. In prepričana je, da ji brez Twitterja ne bi nikoli uspelo.

Kaj pa pri nas?

Twitter pri nas uporablja nekaj več kot 12.300 Slovenk in Slovencev. Medtem ko so estradnice in estradniki pri nas precej aktivni na Facebooku, kjer imajo nekateri tudi že popolnoma "polne" profile, kar pomeni, da ne morejo več potrjevati prošenj za prijateljstvo, ker so že dosegli maksimalno število "prijateljev", se nekateri (tudi politiki) vse bolj odločajo za komunikacijo prek Twitterja, čeprav je treba tu svoje misli strniti na le 140 znakov. Med slovenskimi politiki na Twitterju kraljuje Katarina Kresal, sledita ji Janez Janša in Radovan Žerjav.
Kljub vsemu si v Sloveniji večina še vedno ne upa objavljati bizarnih fotografij, tako kot to počnejo tuji estradniki. Med objavljenimi fotografijami so tako, recimo, nedavno objavljena fotografija nove pričeske Sanje Grohar, ki ni prav nič bizarna, Janez Janša je pred nekaj časa objavil romantične fotografije sebe in tedaj še noseče soproge. Kot kaže, je najbolj bizarno, kar Slovenci premoremo na Twitterju, besedno bojevanje – medijske objave in oznake "bizarno" so namreč večinoma deležni le politični dvoboji.

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 561