Marca je Meghan Markle presenetila svet z objavo skrivnostnega videoposnetka, s katerim je naznanila prihod svoje nove znamke za življenjski slog, imenovane American Riviera Orchard. Po poročanju tujih medijev naj bi bila Meghan zaradi negativnih kritik, ki so se pojavile še pred uradnim lansiranjem znamke, v solzah in zelo prizadeta, saj meni, da so kritike neupravičene.
V skrivnostnem posnetku vojvodino sussekško vidimo med kuhanjem in sprehajanjem po vili, ki si jo deli z možem, princem Harryjem, in njunima dvema otrokoma. Čeprav o znamki ni bilo izdano veliko podrobnosti, naj bi poleg kuhinjskih pripomočkov Meghan načrtovala tudi linijo olj, masla, marmelad, dišav za dom ter pohištva.
Sprva je bilo uradno lansiranje predvideno za pomlad 2024, a se je datum pozneje premaknil. Po poročanju revije People naj bi lansiranje potekalo proti koncu letošnjega leta. Meghan do danes v javnosti ni delila več podrobnosti o znamki, saj naj bi si pred uradnim izidom želela izboljšati javno podobo.
Javnost ni pokazala pričakovanega zanimanja za znamko, največ kritik pa je prejela marmelada, ki je bila deležna posmeha in je bila označena kot "nič posebnega" in "preveč draga". Te kritike naj bi Meghan močno prizadele, saj meni, da je vse, kar počne, neupravičeno kritizirano. Kljub temu naj bi vojvodinja še vedno načrtovala PR akcijo, s katero bo poskušala ponovno pritegniti zanimanje za znamko.
43-letna Meghan si zares želi izboljšati lastno javno podobo tako v ZDA kot v Združenem kraljestvu in upa, da bo znamka American Riviera Orchard kljub začetnim težavam uspešno zaživela.
Kraljevo
Vir: Express.co.uk
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV