»Moti me to, da se v vseh reklamnih kampanjah pojavljajo vitki mode, rada bi razbila te predsodke in stereotipe. Vse ženske so enake, jaz pa v svoji kampanji predstavljam raznoliko žensko lepoto,« je dejala modna oblikovalka.
Sodeč po različnih reakcijah na predhodne podobne modne kampanje, se tako imenovani 'plus-size' trend nima nobenega namena posloviti ne glede na kritike, kar je tudi pravilno. Kot poroča britanski Daily Mail, so modni kritiki njeno kampanjo opisali kot 'neokusno' in dejali, da je 'neprimerno', da ženske močnejših postav pozirajo v oblačilih, ki niso primerne za njihovo postavo'.
Spomnimo, septembra 2013 je modna oblikovalka Eden Miller na tednu mode v New Yorku, kot prva v zgodovini modne industrije, predstavila kolekcijo oblačil za močnejše ženske. Lahko bi rekli, da je bil to majhen korak v svetu 'plus-size' mode, a velik za celotno modno industrijo, ki se tako poskuša otresti slabega slovesa promoviranja shiranih in anoreksičnih modelov.
KOMENTARJI (28)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV