Zadovoljna.si
Nahrbtniki Boopacks - 6

Moda

Slovenski sestri s svojimi nahrbtniki osvajata tujino

J.V.
28. 07. 2016 07.50
3

23-letna Katarina in 26-letna Dominika Bučar sta sestri, ki stojita za modno znamko Boopacks. Vse se je začelo, ko sta zase iskali popoln nahrbtnik, a ga nikjer nista našli. Tako se je rodila ideja o modnih, raznolikih, preprostih, minimalističnih in predvsem unikatnih nahrbtnikih, ki so že nekaj časa eden izmed najbolj priljubljenih modnih dodatkov. Potem ko sta z njimi osvojile Slovenke, ju je opazil tudi ASOS in tako sta Katarina in Dominika postali prvi slovenski brand, ki svoje izdelke ponuja v eni izmed največjih spletnih trgovin na svetu.

Nahrbtniki Boopacks - 2
Nahrbtniki Boopacks - 2FOTO: Facebook

Kako bi se na kratko predstavili tistim, ki za vaju do sedaj še niso slišali?

Začelo se je, ko sva s sestro iskali idealen nahrbtnik. V želji po lastnem produktu in spoznanju, da je na slovenskem trgu primanjkovalo tovrstnih izdelkov, sva ustvarili prvi BOO nahrbtnik. Zasnovali pa sva tudi lastno istoimensko znamko. BOO je tako postal mlad brand, ki se zelo hitro razvija in prodira na tuje trge. S svojo celostno podobo jasno izžareva enostavnost, minimalizem in prilagodljivost različnim stilom.

'Boopackov' je trenutno osem in vsi so ročno narejeni. Večina jih je iz umetnega usnja, na voljo pa so v priljubljenih pastelnih odtenkih, črni, beli, rdeči in srebrni barvi.

Če se ne motim, nobena od vaju po izobrazbi ni modna oblikovalka, pa vendarle sta zajadrali v svet mode. Vaju je ta navduševal že prej ali se je ideja za modno znamko porodila nenadoma?

Nobena od naju ni modna oblikovalka, je pa Dominika absolventka fakultete za arhitekturo, tako da sta ji je dizajn in oblikovanje zelo blizu. Ona skrbi za celostno podobo branda, oblikovanje  izdelkov, dizajn, spletno stran ter fotografijo, družbena omrežja itd.

Zakaj ravno nahrbtniki in od kod ideja za ime Boo?

Prvi in glavni produkt so nahrbtniki, ker sva točno vedeli, kaj si želiva zase in ker imava bolj 'casual' stil. Tako sva oblikovali minimalistične, enostavne nahrbtnike, take, ki ustrezajo različnim stilom.

Vsi imamo kdaj kakšno idejo, a je največkrat ne uresničimo in ostane samo ideja. Kako sta se vidve lotili njenega uresničevanja? Kaj je bil prvi korak?

Mislim, da je bila želja po lastnem brandu, ustvariti nekaj svojega, dovolj, da sva vztrajali in samo idejo tudi izpeljali. Najpomembnejše pri uresničitvi ideje je po mojem mnenju vztrajanje tudi takrat, ko je težko in zadevo izpeljati do konca.

Nahrbtniki Boopacks - 8
Nahrbtniki Boopacks - 8FOTO: Facebook

Ste inovativni, imate željo po ustvarjanju in dober produkt v dokaz? Potem ne odlašajte, postanite del zgodbe Štartaj Slovenija, podjetniške oddaje, v kateri bosta POP TV in Spar Slovenija slovenskim inovatorjem ter podjetnikom pomagala stopiti na pot uspeha! Prijavite se TUKAJ!

Kje sta dobili navdih za dizajn vajinih nahrbtnikov?
.
Navdih za oblikovanje je, kot že zgoraj omenjeno, predvsem minimalizem in enostavnost ter trenutno tudi sveže poletne barve, s katerim naše produkte naredimo še malo bolj raznolike.

Kako bi jih opisali s tremi besedami?

Modni, preprosti in prilagodljivi različnim stilom.

Kdo je najboljši kritik vajinih kreacij v postopku nastajanja?

Mislim, da so največji in najboljši kritiki naši kupci in tisti, ki nas spremljajo na družbenih omrežjih. Veliko se jim posvečamo in spremljamo odzive in z veseljem sledimo željam ter mnenjem prav njih. Vendar pa absolutno ostajamo zvesti našemu stilu in načinu ustvarjanja. Prav tako sledimo tudi trenutnim trendom.

Nahrbtniki Boopacks - 6
Nahrbtniki Boopacks - 6 FOTO: Facebook

Ko kreirata, se ozirata na to, kaj bi tudi sami nosili, ali se popolnoma prepustita navdihu?

Seveda. Ustvarjava nahrbtnike, ki so v najinem stilu in so nama všeč. Mislim, da je to bistvenega pomena pri oblikovanju.

Sta si, ko sta začeli, kdaj mislili, da bodo nahrbtniki tako uspešni?

Sva si želeli, nisva pa vedeli, da v enem letu lahko tako hitro napreduješ, se razvijaš in ustvariš tak brand.

Pred kratkim vaju je k sodelovanju povabila spletna trgovina ASOS. To je vsekakor velik uspeh, kakšni so občutki?

Tako je. V mesecu marcu sva od ASOS-a prejeli zelo veliko naročilo naših nahrbtnikov in posel tudi že izpeljali. Mislim, da sva tako postali prvi slovenski brand na Asos.com. Sodelujeva pa tudi s podružno stranjo Asos Marketplace, kjer prav tako trživa najine izdelke. Za BOO, kot start-up, je to zelo velik uspeh in sva na to zelo ponosni. Se pa že veseliva tudi nadaljnjega sodelovanja z njimi in čim več tovrstnih priložnosti za preboj na tuji trg.

Kakšni so vajini načrti za prihodnost?

Načrti za naprej so vsekakor še več takšnih projektov in postati še bolj prepoznaven brand po celem svetu. Smo vsekakor izvozno naravnani in želimo povečati prodajo v tujini. Trenutno že kar 80 % naših naročil prihaja iz tujine, bi pa to radi še povečali.

Nahrbtniki Boopacks - 4
Nahrbtniki Boopacks - 4FOTO: Facebook
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

KOMENTARJI (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646